Vat vat, 2000€ už tokią detalę ir be jokių alternatyvų... eina sau :( Man panaši dilema buvo... On 2017-10-30 12:35, bzik wrote: > jei veikia, nepjaut. Jei neveikia, kitos išeities nelabai yra. Maniškei > subyrėjo. Pradėjo barškėt. Nekreipiau dėmesio, bet garsas vis stiprėjo. > Kažkuriuo momentu užsidegė regeneracijos lemputė (pirmą kartą per > 2,5m.). Prasisuko. Kitą dieną vėl tas pats. Taip per porą šimtų km ant > padidinto kaitinimo visai sudeginau. > Naujas beveik 2000, t.y. 1/3 auto. Alternatyvų neradau. Teko pjaut ir > programuot. > > "Tomas" wrote in message news:ot6qn1$kd4$1@trimpas.omnitel.net... > > Blem kaip tik norėjau pjaut. Tai pjaut ar dar palaukt? > > On 10/30/2017 11:14 AM, ABLomas wrote: >> On 2017.10.30 09:39, Doxlas wrote: >>> Aš girdėjau gandų, kad nuo kitų metų Tuvlita jau naudos įrangą, kuri >>> gali nustatyti - išpjautas DPF ar ne. Jei taip bus, bus linksmybių. >> >> Nustatyt gali ir dabar. Va su visokiais standartais tai jau problema... >> Bet taip, nuo kitų metų Euro6 (ir up) bus reikalaujama visos įrangos, >> kokia priklauso (katuliai, DPF, EGR, whatever), reiks ir prieigos prie >> OBD-II jungties... ;-) >>