kas trugde tau pasiekti siekiamybe, tu jau nebenori aptarti? ir kodel kitiems turetu netrugdyti, tai tu zinai labai gerai? patinka tik globaliai apie nieka konkreciai rasinet? On 2017.10.31 14:51, Dainiushas wrote: > Primenu, aš čia ne apie matavimąsi kas kuo važiuoja, o apie siekiamybes. > > 0/31/2017 1:29 PM, CodeC rašė: >> tu vis dar itikinamai neatsakei i klausima, kodel pats vazineji senu >> dyzeliniu pasatu ir uzdujinta troike, kai seniai galejai rodyt pavyzdi >> ekologijai ir vazinet litriniu kibiru apynauju. bent jau tavo pezalai ir >> kitu mokymai neskambetu taip absurdiskai beviltiskai. >> >> On 2017.10.31 13:27, Dainiushas wrote: >>> dar yra atradimas kaip benzas mažesniam kėbule. pigiau per visus galus >>> gaunasi tada >>> >>> 10/31/2017 1:18 PM, fenix@w rašė: >>>> 2017.10.31 12:48, spakainas rašė: >>>>> Nu tai naujesnių benDzų sąnaudos panašiai kaip dyzelių, įvertinus DPF >>>>> kainą, tai tas ant to išeina. >>>> >>>> bbne ten panashu. arba is esmes varinkelis kolkas experimentinej >>>> stadijoj kaip visi tie 1.4 VAGo arba senas developmentas, uzglushintas >>>> iki tiek, kad nichuja nebevaziuoja - honda, toyota. >>>> >>>> bet sanaudos vistiek taip ~20-30% virsaus realiam gyvenime, kaip >>>> beskaiciuosi. buvo 7L dyzelio 10L benzo, dabar 5L dyzelio 7-8L benzo. >>>> pinigine israiska t.y. 100km kaina nuo vidutines algos speciau nesikeite >>>> koki 10 metu. >>>> >>>>> 2017.10.31 11:27, fenix@w rašė: >>>>>> 2017.10.31 11:06, spakainas rašė: >>>>>>> Yra alternatyva dujintas benzas. Arba tiesiog benzas, jei mažai >>>>>>> važiuoji. >>>>>>> >>>>>> >>>>>> dujintas benzas yra taip... sakykim reikalas iki 2010m auto. >>>> >>> >> >