O kokia alternatyva ? Nes iš laužynų tikimybė užsirauti ant panašiai suvaryto yra irgi nemaža. O third-party kažkokių nelabai girdėjau, kad pigesnių būtų. On 2017-10-30 22:40, Dainiushas wrote: > kaip tai be jokių alternatyvų? > > 10/30/2017 10:07 PM, Zyza rašė: >> Vat vat, 2000€ už tokią detalę ir be jokių alternatyvų... eina sau :( >> Man panaši dilema buvo... >> >> On 2017-10-30 12:35, bzik wrote: >>> jei veikia, nepjaut. Jei neveikia, kitos išeities nelabai yra. >>> Maniškei subyrėjo. Pradėjo barškėt. Nekreipiau dėmesio, bet garsas vis >>> stiprėjo. Kažkuriuo momentu užsidegė regeneracijos lemputė (pirmą >>> kartą per 2,5m.). Prasisuko. Kitą dieną vėl tas pats. Taip per porą >>> šimtų km ant padidinto kaitinimo visai sudeginau. >>> Naujas beveik 2000, t.y. 1/3 auto. Alternatyvų neradau. Teko pjaut ir >>> programuot. >>> >>> "Tomas" wrote in message news:ot6qn1$kd4$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Blem kaip tik norėjau pjaut. Tai pjaut ar dar palaukt? >>> >>> On 10/30/2017 11:14 AM, ABLomas wrote: >>>> On 2017.10.30 09:39, Doxlas wrote: >>>>> Aš girdėjau gandų, kad nuo kitų metų Tuvlita jau naudos įrangą, kuri >>>>> gali nustatyti - išpjautas DPF ar ne. Jei taip bus, bus linksmybių. >>>> >>>> Nustatyt gali ir dabar. Va su visokiais standartais tai jau problema... >>>> Bet taip, nuo kitų metų Euro6 (ir up) bus reikalaujama visos įrangos, >>>> kokia priklauso (katuliai, DPF, EGR, whatever), reiks ir prieigos >>>> prie OBD-II jungties... ;-) >>>> >> >