2017-11-02 10:57, fenix@w rašė: > 2017.10.31 19:35, eSSas rašė: >> 2017-10-31 14:53, fenix@w rašė: >>>>> stalius - amatas! >>>>> pas mus butent amatininku truksta, todej jie gerai uzdirba, o visokiu >>>>> magistru, habilituotu ir nehabilituotu dxja, tarpusavio >>>>> konkurencija didele. >>>> >>>> Isvadinciau debilu, bet juk nesuprasi - uz ka. Tai ir nesivarginsiu. >>>> >>>> Tiek to: stalius konkuruoja kaimo ribose, viesojo administravimo >>>> genijus - miesto, o mokslo zmones konkuruoja su visu pasauliu. Kai >>>> pakilsi i toki lygi, galesi leisti sau apie pastaruosius kalbet >>>> niekinamu tonu >>>> >>>> S. >>>> >>> >>> pajauciau asmenine prizme, tai asmeniskai atsakysiu: >>> 1. Apie niekinima tai issigalvojei >>> 2. Mokslo zmones konkuruoja IR vietiniu lygmeniu, ypac tie, kurie >>> dirba nekomercializuotose srityse ir finansuojami is biudzeto. >>> 3. Zmones su magistro issilavinimu nebutinai dirba tik mokslini >>> darba. Gali but Lietuviu kalbos mokytoju, kurie konkuruoja TIK >>> ribotoje erdveje, ribotoje ir reguliuojamoje rinkoje (valdiskos >>> mokyklos) >>> 4. Paziurek i realu procenta LT su magistro laipsniais ir paziurek, >>> kiek is ju turi galimybiu ir igudziu konkuruoti platesneje erdveje. >>> Deja, dauguma ju butent to ir nemoka, dazniausiai del pardavimo >>> igudziu stokos ir/ar per menko agresyvumo. >>> 5. Amatininkas gali konkuruoti ir platesniam geografiniam diapazone. >>> 6. Paradoksas: vidutinis murininkas LT staybose uzdirba 2-3x daugiau >>> uz vidutini profesoriu LT universitete. Mano paaiskinimas, kad >>> kvalifikuotu amatininku is esmes truksta. Priezastis kita? >>> 7. Mokslo zmogumi turbut nebusiu, neaktualu. Pasijautei izeistas - >>> tavo problemos >> >> Kadangi iš punktų tarpusavio prieštaravimų akivaizdus nesuvokimas, kas >> yra tas minėtas "mokslo žmogus" ir kodėl apie jį rašyta, pykt neina >> >> S. > > papasakok, ka turejei omenyje: mokslo zmogus. Frazė "...magistru, habilituotu ir nehabilituotu..." yra apie mokslo laipsnį turinčiuosius žmones. Tai, kad Lietuvoje magistrai-lietuviu kalbos mokytojai neturi nieko bendro su aukštuoju mokslu yra tragedija, o ne duotybė. Atskirus punktus narstyt neturiu noro S.