Tema: Re: Codecui pam?stymui
Autorius: fenix@w
Data: 2017-10-31 15:08:26
2017.10.31 15:05, Dainiushas rašė:
> nepadarys

taigi tipo visa aviacijos industrija laukia issiziojus, nes idealiai 
tinka lengvajai aviacijai. skaiciau, kad dxja experimentu su tais 
seal'ais daryta ir issipletimo koeficientai lydiniu derinami ir t.t. nu 
tipo vis dar dirba ant to.

> 10/31/2017 3:04 PM, fenix@w rašė:
>> 2017.10.31 15:01, Dainiushas rašė:
>>> tai Mazda jau
>>
>> autopliuse dar nera. ir turbut nebebus.  sakyciau pavelavo taip
>> ~10metuku. jie dar pries tai turi isteset pazada rotorini atgaivint ir
>> dar viena pazada ta rotorini pagaliau normaliai ir padaryt.
>>
>>> 10/31/2017 2:55 PM, fenix@w rašė:
>>>> 2017.10.31 14:42, Lapinas rašė:
>>>>> Taip, perskaičiavus į kalorijas litrui, dyzelis yra kaloringesnis. Jei
>>>>> gerai pamenu ~10 procentų.
>>>>> Žodžiu, dyzelinis variklis turi didesnį n/k (dėl mažesnių šiluminės
>>>>> mašinos nuostolių) ir kaloringesnį kurą, todėl paliubomu ryja 0,6-0,8
>>>>> lyginant su to paties tūrio benzininiu varikliu.
>>>>>
>>>>
>>>> jep. kai sukurs benzinini varikli su 15+ suspaudimo laipsniais eis
>>>> dyzelis i uzmarsti.
>>>>
>>>
>>
>