Simo detalių tiekėjas pradeda tuom užsiimti. Aišku reikia pirma bent porai auto sudėt ir įsitikint, kad viskas ok. "bzik" wrote in message news:ot9lja$u3c$1@trimpas.omnitel.net... kas veža? Neatmetu varianto, kad prireiks "Doxlas" wrote in message news:ot95bt$feu$1@trimpas.omnitel.net... Atsiranda jau alternatyvos, ir gerokai pigesnės nei originalai. "Dainiushas" wrote in message news:ot82or$nhh$2@trimpas.omnitel.net... kaip tai be jokių alternatyvų? 10/30/2017 10:07 PM, Zyza rašė: > Vat vat, 2000€ už tokią detalę ir be jokių alternatyvų... eina sau :( > Man panaši dilema buvo... > > On 2017-10-30 12:35, bzik wrote: >> jei veikia, nepjaut. Jei neveikia, kitos išeities nelabai yra. >> Maniškei subyrėjo. Pradėjo barškėt. Nekreipiau dėmesio, bet garsas vis >> stiprėjo. Kažkuriuo momentu užsidegė regeneracijos lemputė (pirmą >> kartą per 2,5m.). Prasisuko. Kitą dieną vėl tas pats. Taip per porą >> šimtų km ant padidinto kaitinimo visai sudeginau. >> Naujas beveik 2000, t.y. 1/3 auto. Alternatyvų neradau. Teko pjaut ir >> programuot. >> >> "Tomas" wrote in message news:ot6qn1$kd4$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Blem kaip tik norėjau pjaut. Tai pjaut ar dar palaukt? >> >> On 10/30/2017 11:14 AM, ABLomas wrote: >>> On 2017.10.30 09:39, Doxlas wrote: >>>> Aš girdėjau gandų, kad nuo kitų metų Tuvlita jau naudos įrangą, kuri >>>> gali nustatyti - išpjautas DPF ar ne. Jei taip bus, bus linksmybių. >>> >>> Nustatyt gali ir dabar. Va su visokiais standartais tai jau problema... >>> Bet taip, nuo kitų metų Euro6 (ir up) bus reikalaujama visos įrangos, >>> kokia priklauso (katuliai, DPF, EGR, whatever), reiks ir prieigos >>> prie OBD-II jungties... ;-) >>> >