Akumui kokie 4 metai. Šiandien ryte atsitiko staiga. Nebuvo jokių požymių iki tol. Voltmetrą turiu.. pamatuosiu, ką dabar rodo (nors pamatysiu tikrai mažiau 12V ir nežinau, kiek iš to naudos). T.y. kaip ir ką galėčiau pamatuoti? (šalia turiu automobilį su krokodilais) On 2017-12-12 09:39, gopenzo wrote: > o tai po to tr tr trtrtrttrrt užgesta visa panelė? ir čia taip iškart > būna, ar po kažkurio laiko sukant starterį? šiaip tai požymiai, kad > akumas išsikrovęs. o kodėl jis išsikrovęs tai nežinia. gal nuo senatvės. > > jeigu pradžioj kažkiek suka ir tik po to pradeda klapsėt, tai gali būt > nusenęs akumas, kuris nesugeba užsukti starterio. arba starteris > pavargęs ir stringa, to pasekoje išsikrauna akumas. > > jeigu akumas senokas, pirmiausia jaučiu keisčiau jį. akumo krovimą ir > išsikrovimą ramybės būsenoj tai lyg ir galima pamatuot. > > On 2017-12-12 08:41, bat0nas wrote: >> Vedant pusę karto pasuka ir tr tr trtr (toks relės klapsėjimas; trunka >> klapsėjimas max 2 sekundes ir tyla). >> >> Jetta 2011m. >> >> Užveskite ant kelio nemokšą, kad meistrai per daug už nosies nevedžiotų. >> >> Čia starteris? >> Generatorius nekrauna ir akumuliatorius išsikrovęs? (galėčiau su >> krokodilais bandyti šią versiją eliminuoti) >> Kas dar? >> >> Kokios atskirų scenarijų kainos? >>