Rimtesnis bum buvo tik tais pačiais 2011 metais. Nuo tada jokių remontų (išskyrus profilaktiką) ar avarijų (išskyrus visokius fender bender) nebuvo. Bet kokiu atveju - akumą pasikeisim pirmiausia. Exide reikia kokį įsidėti. Grynai pirmą kartą girdžiu šį pavadinimą :D Suintrigavo. On 2017-12-13 21:56, Kurmis wrote: > masina seniai tavo rankose? nebuvo rimtesniu remontu? > akuma reiktu pamatuot su apkrova, kad suzinot jo gyvasti. buna > trumpinasi kuri nors akumo cele ir nevisada jis issikraudineja. buna kad > koks prietaisas masinoj lieka veikti ir taip pat iskraudineja akuma. > sitos naujesnes auto turi nemazai smegenu ir valdo kaip nekuriuos procesus. > K > > "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message > news:p0qfbf$94a$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> >> >> Papildymas https://imgur.com/a/P9OUQ >> >> Priešistorė: >> - Neužsiveda. Rodo <12V >> - Užvedam nuo donoro. Rodo 13,2V >> - Pasivažinėjus ir neužgesinus. Rodo 13,4V >> - Užgesinam variklį po pasivažinėjimo. Rodo 12,59V >> >> Nauja: >> - Ryte prieš užvedant. Užsivedė. Rodo 12.34V >> >> >> Faktas, kad esant pliusinei temp. nesiekia 12.4V. >> Nieko per daug blogo nenutiks, jeigu pasikeisiu akumuliatorių. Tik >> kaip žinoti, kiek pas tą Jettą turi būti krovimo temp. Nes dabar tie >> 13.2-13.4V atrodo visu voltu mažiau, nei default rekomenduojama 14.1V. >> >