Ką čia blyn, malat primityviame reikale! Jei generatorius duoda 13,4 V, nėra daugiau ką matuot. "Kurmis" wrote in message news:p0s0l2$mc4$1@trimpas.omnitel.net... masina seniai tavo rankose? nebuvo rimtesniu remontu? akuma reiktu pamatuot su apkrova, kad suzinot jo gyvasti. buna trumpinasi kuri nors akumo cele ir nevisada jis issikraudineja. buna kad koks prietaisas masinoj lieka veikti ir taip pat iskraudineja akuma. sitos naujesnes auto turi nemazai smegenu ir valdo kaip nekuriuos procesus. K "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message news:p0qfbf$94a$1@trimpas.omnitel.net... > > > > > Papildymas https://imgur.com/a/P9OUQ > > Priešistorė: > - Neužsiveda. Rodo <12V > - Užvedam nuo donoro. Rodo 13,2V > - Pasivažinėjus ir neužgesinus. Rodo 13,4V > - Užgesinam variklį po pasivažinėjimo. Rodo 12,59V > > Nauja: > - Ryte prieš užvedant. Užsivedė. Rodo 12.34V > > > Faktas, kad esant pliusinei temp. nesiekia 12.4V. > Nieko per daug blogo nenutiks, jeigu pasikeisiu akumuliatorių. Tik kaip > žinoti, kiek pas tą Jettą turi būti krovimo temp. Nes dabar tie 13.2-13.4V > atrodo visu voltu mažiau, nei default rekomenduojama 14.1V. >