Pradzioj su ranka pasukinek uz laido klemu kurios maunasi ant akumo. Isitikink jog nera laisvumo ir tuo paciu pasigerina kontaktas laido su akumu. "bat0nas" wrote > Akumui kokie 4 metai. Šiandien ryte atsitiko staiga. Nebuvo jokių požymių iki tol. > > Voltmetrą turiu.. pamatuosiu, ką dabar rodo (nors pamatysiu tikrai mažiau 12V ir nežinau, kiek iš > to naudos). > > T.y. kaip ir ką galėčiau pamatuoti? > (šalia turiu automobilį su krokodilais) > > > > On 2017-12-12 09:39, gopenzo wrote: >> o tai po to tr tr trtrtrttrrt užgesta visa panelė? ir čia taip iškart būna, ar po kažkurio laiko >> sukant starterį? šiaip tai požymiai, kad akumas išsikrovęs. o kodėl jis išsikrovęs tai nežinia. >> gal nuo senatvės. >> >> jeigu pradžioj kažkiek suka ir tik po to pradeda klapsėt, tai gali būt nusenęs akumas, kuris >> nesugeba užsukti starterio. arba starteris pavargęs ir stringa, to pasekoje išsikrauna akumas. >> >> jeigu akumas senokas, pirmiausia jaučiu keisčiau jį. akumo krovimą ir išsikrovimą ramybės būsenoj >> tai lyg ir galima pamatuot. >> >> On 2017-12-12 08:41, bat0nas wrote: >>> Vedant pusę karto pasuka ir tr tr trtr (toks relės klapsėjimas; trunka klapsėjimas max 2 >>> sekundes ir tyla). >>> >>> Jetta 2011m. >>> >>> Užveskite ant kelio nemokšą, kad meistrai per daug už nosies nevedžiotų. >>> >>> Čia starteris? >>> Generatorius nekrauna ir akumuliatorius išsikrovęs? (galėčiau su krokodilais bandyti šią versiją >>> eliminuoti) >>> Kas dar? >>> >>> Kokios atskirų scenarijų kainos? >>>