tu rimtai supranti ko ieskai? K "Bone Daddy" <·info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:p0s349$o60$1@trimpas.omnitel.net... > Beje. > jei būtų užtrumpinta nors viena celė, akumas ir be apkrovimo nerodytų > daugiau 10V. > > "Kurmis" wrote in message news:p0s0l2$mc4$1@trimpas.omnitel.net... > > masina seniai tavo rankose? nebuvo rimtesniu remontu? > akuma reiktu pamatuot su apkrova, kad suzinot jo gyvasti. buna trumpinasi > kuri nors akumo cele ir nevisada jis issikraudineja. buna kad koks > prietaisas masinoj lieka veikti ir taip pat iskraudineja akuma. sitos > naujesnes auto turi nemazai smegenu ir valdo kaip nekuriuos procesus. > K > > "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message > news:p0qfbf$94a$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> >> >> Papildymas https://imgur.com/a/P9OUQ >> >> Priešistorė: >> - Neužsiveda. Rodo <12V >> - Užvedam nuo donoro. Rodo 13,2V >> - Pasivažinėjus ir neužgesinus. Rodo 13,4V >> - Užgesinam variklį po pasivažinėjimo. Rodo 12,59V >> >> Nauja: >> - Ryte prieš užvedant. Užsivedė. Rodo 12.34V >> >> >> Faktas, kad esant pliusinei temp. nesiekia 12.4V. >> Nieko per daug blogo nenutiks, jeigu pasikeisiu akumuliatorių. Tik kaip >> žinoti, kiek pas tą Jettą turi būti krovimo temp. Nes dabar tie >> 13.2-13.4V atrodo visu voltu mažiau, nei default rekomenduojama 14.1V. >>