Po max dienos stovėjimo <12V. Iškart po pasivažinėjimo, kad ir su 13.4V krovimu, turim 12.6V. Nu ir galiausiai dar žadėjo ryte pamatuot - beveik įsitikinęs, kad labai daugiau 12V nebus. Ir kaip eSSas gerai pastebėjo, visa tai prie teigiamos temperatūros. Jei ką, tai vieną beveik su identiškais skaičiukais (nu tik su krovimu viskas OK buvo :-)), kitą dar biškį geresnį turiu kampe pasistatęs iki artimiausios kelionės į EMP, su abiem jau prie minuso važinėt nenorėjau. Bet taip, jei atkreipei dėmesį, tai pradėt nuo krovimo sutvarkymo ir siūliau. -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2017-12-12 22:00, Kurmis wrote: > is kur cia toks uztikrintas tonas del keitimo? gal pirma generuoklio > bedas isgaudyti. > K > > "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message > news:p0p898$eb4$1@trimpas.omnitel.net... >> Akumą keist paliubomu teks, bet prieš tai labai rekomenduotina >> susitvarkyt krovimą, kad naujo akumuliatoriaus nedrožt. >> >> >> >> -- >> Caponi >> Toyota Corolla '07 1.6i >> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >> >> >> >> >> On 2017-12-12 20:28, bat0nas wrote: >>> Truputi klaidų privėliau. >>> >>> >>>> - Pasivažinėjam po Vln. Rodo 13,4V >>> >>> Pasivažinėjus ir neužgesinus rodo 13,4V >>> >>> >>> >>>> 2) Internete randam, kad jei įkrovos U>13,9V, akumuliatorius >>>> įkraunamas max 50-60%, akumuliatorius greitai susidėvi bla bla bla. >>>> Bet gal 5 metai akumui - norma? >>> >>> Turėjo būti "jei įkrovos U<13,9V". Ta prasme mažiau už 13,9. >