Taip. Be abejo pradėsiu nuo kontakto. On 2017-12-12 10:23, G.K. wrote: > Pradzioj su ranka pasukinek uz laido klemu kurios maunasi ant akumo. > Isitikink jog nera laisvumo ir tuo paciu pasigerina kontaktas laido su > akumu. > > > > > "bat0nas" wrote >> Akumui kokie 4 metai. Šiandien ryte atsitiko staiga. Nebuvo jokių >> požymių iki tol. >> >> Voltmetrą turiu.. pamatuosiu, ką dabar rodo (nors pamatysiu tikrai >> mažiau 12V ir nežinau, kiek iš to naudos). >> >> T.y. kaip ir ką galėčiau pamatuoti? >> (šalia turiu automobilį su krokodilais) >> >> >> >> On 2017-12-12 09:39, gopenzo wrote: >>> o tai po to tr tr trtrtrttrrt užgesta visa panelė? ir čia taip iškart >>> būna, ar po kažkurio laiko sukant starterį? šiaip tai požymiai, kad >>> akumas išsikrovęs. o kodėl jis išsikrovęs tai nežinia. gal nuo senatvės. >>> >>> jeigu pradžioj kažkiek suka ir tik po to pradeda klapsėt, tai gali >>> būt nusenęs akumas, kuris nesugeba užsukti starterio. arba starteris >>> pavargęs ir stringa, to pasekoje išsikrauna akumas. >>> >>> jeigu akumas senokas, pirmiausia jaučiu keisčiau jį. akumo krovimą ir >>> išsikrovimą ramybės būsenoj tai lyg ir galima pamatuot. >>> >>> On 2017-12-12 08:41, bat0nas wrote: >>>> Vedant pusę karto pasuka ir tr tr trtr (toks relės klapsėjimas; >>>> trunka klapsėjimas max 2 sekundes ir tyla). >>>> >>>> Jetta 2011m. >>>> >>>> Užveskite ant kelio nemokšą, kad meistrai per daug už nosies >>>> nevedžiotų. >>>> >>>> Čia starteris? >>>> Generatorius nekrauna ir akumuliatorius išsikrovęs? (galėčiau su >>>> krokodilais bandyti šią versiją eliminuoti) >>>> Kas dar? >>>> >>>> Kokios atskirų scenarijų kainos? >>>> >