Nu tai gali būt ir papildomų reikalų, kaip kad priedvėsis generatorius ar dar kokios bėdos. Žodžiu, matuok akumo įtampą esant išjungtam varikliui (ir praėjus bent kokiai valandai - dviem po užgesinimo) ir paskui pasižiūrėk kas darosi esant užvestam (šiuo atveju įtampa turėtų būti +/- 14V (maax 14.4V)), užvestam su įjungta kiek galima daugiau prietaisų (langų, sėdynių apšildymai, visos šviesos ir pan. - įtampa kiek pakris, bet turėtų siekti irgi netoli 14V). Jei įjungtu varikliu viskas OK, tada dar lieka klausimas kiek mašina čiulpia esant išjungtam varikliui, bet čia jau kiek daugiau pisliavos pamatuot, tą tau patikrint galės bet kuris servisiukas. O bet tačiau įvertinant tai, kad akumui bent 4 metai ir dabar temperatūros ne stipriai pliusinės aš statau už tiesiog baigusį savo dienas akumą :-) -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2017-12-12 10:52, bat0nas wrote: > OK. Vakare pamatuosiu kaip ir daugelį kitų patarimų, kuriuos čia > suvardinot. > > > > Mašina važiuoja kiekvieną dieną po 2x10km. Vienintelį mirimo požymį > žmona įvardijo tokį - "paskutinę kelionę kažkodėl neįsijungė magnetofonas" > > > > On 2017-12-12 10:44, Caponi wrote: >> Miršta akumai ir staigiai, ypač atvėsus orams. >> Pamatuot užtenka paprasto voltmetro, jei rodo mažiau nei 12.4V jau >> labai blogai (iki tiek akumuliatorius iškraudinėjamas neturėtų būti), >> jei mašina prieš tai nebuvo ten kelias savaites nejudinta, tai akumui >> greičiausiai pzdc. >> >> >> -- >> Caponi >> Toyota Corolla '07 1.6i >> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >> >> On 2017-12-12 10:17, bat0nas wrote: >>> Akumui kokie 4 metai. Šiandien ryte atsitiko staiga. Nebuvo jokių >>> požymių iki tol. >>> >>> Voltmetrą turiu.. pamatuosiu, ką dabar rodo (nors pamatysiu tikrai >>> mažiau 12V ir nežinau, kiek iš to naudos). >>> >>> T.y. kaip ir ką galėčiau pamatuoti? >>> (šalia turiu automobilį su krokodilais)