na turim ūkyje 2011 trabį, tai nu akumas jau irgi vos-vos 12/13/2017 10:12 PM, bat0nas rašė: > Rimtesnis bum buvo tik tais pačiais 2011 metais. Nuo tada jokių remontų > (išskyrus profilaktiką) ar avarijų (išskyrus visokius fender bender) > nebuvo. > > Bet kokiu atveju - akumą pasikeisim pirmiausia. > > Exide reikia kokį įsidėti. Grynai pirmą kartą girdžiu šį pavadinimą :D > Suintrigavo. > > > On 2017-12-13 21:56, Kurmis wrote: >> masina seniai tavo rankose? nebuvo rimtesniu remontu? >> akuma reiktu pamatuot su apkrova, kad suzinot jo gyvasti. buna >> trumpinasi kuri nors akumo cele ir nevisada jis issikraudineja. buna >> kad koks prietaisas masinoj lieka veikti ir taip pat iskraudineja >> akuma. sitos naujesnes auto turi nemazai smegenu ir valdo kaip >> nekuriuos procesus. >> K >> >> "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message >> news:p0qfbf$94a$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> >>> >>> >>> Papildymas https://imgur.com/a/P9OUQ >>> >>> Priešistorė: >>> - Neužsiveda. Rodo <12V >>> - Užvedam nuo donoro. Rodo 13,2V >>> - Pasivažinėjus ir neužgesinus. Rodo 13,4V >>> - Užgesinam variklį po pasivažinėjimo. Rodo 12,59V >>> >>> Nauja: >>> - Ryte prieš užvedant. Užsivedė. Rodo 12.34V >>> >>> >>> Faktas, kad esant pliusinei temp. nesiekia 12.4V. >>> Nieko per daug blogo nenutiks, jeigu pasikeisiu akumuliatorių. Tik >>> kaip žinoti, kiek pas tą Jettą turi būti krovimo temp. Nes dabar tie >>> 13.2-13.4V atrodo visu voltu mažiau, nei default rekomenduojama 14.1V. >>> >>