Manau, kad dabartine sistema visiskai pasenusi ir neteisinga. Realiai, reiketu drausti kiekviena vairuotoja, kaina priklausytu butent nuo jo amziaus, istorijos, plano (pvz. kokios rusies TP vairuos). Imoniu atveju, draudimas turetu buti irgi perkamas kaip planas, ant imones, darbuotoju skaiciui, priklausytu nuo imones istorijos, planas pagal TP tipa ir kieki (kiek darbuotoju vairuos kokio tipo TP). Realiai, sita sena sistema palikta del pinigu surinkimo uz nieka, turi 3 masinas - mokek uz 3, piskis 3 kart su draudimais ir t.t. Skaiciuoja kazkokias kubaturas, galias, nesamone kazkokia, nors realiai viskas priklauso gi nuo vairuotojo, jo gebejimu, karmos, o ne nuo TP. Tai ka dabar vadinam TPVCAD realiai turetu buti kazkas panasaus i KASKO, kur nepriklausomai nuo vairuotojo ir ar masina vaziavo ar ne - butu atlyginama zala, pvz. nulupo veidrodeli - masina drausta - sumoka tau. Is draudimu ir valstybes puses, didziausia problema yra ta, kad jeigu butu tokia sistema, pagal TP numeri neiseis patikrint ar TP vairuotojas apsidraudes. Teks nusikabint kameras, verks draudimai ir policija, vazines neapsidraude ir nesurinks baudu, etc. Bet manau cia laiko klausimas, kada sugalvos kazka ateityje (tolimesneje), kad viska bus galima patikrinti ir nubausti be numerio. Galim pafantazuot, tai galetu buti cipas masinoje ir cipas pas zmogu (manau, laiko klausimas), kelyje stovintis radaras (pff, koks dar radaras, is kosmoso gales patikrint ar ijungei masina be draudimo kelyje ir is karto busi nubauduotas) praskanuoja pravaziuojancia TP ir viskas patikrinama, esant pazeidimui, padaroma nuotrauka, atvejis isnagrinejamas. Visokie "teisininkai" man cia prades rasinet nesamones zemiau, bet kaip jau minejau auksciau, AS MANAU (nes kitaip prisiknis), kad visi teisininkai yra xitrazopai, toks ju darbas, is 2x2=4, padaryti, kad butu 5 ar bent jau 4,5. Ir taip, vienu atveju viskas gerai ir faina, bet kitu - tragedija. Ateitis su esamom ir busimom technologijom - baisi, giliau pagalvojus, gyvent bus baisiau negu but mirusiam, o ir numirti gali neleisti (irgi kazkokios spec. technologijos). Ir taip, ateityje tikrai gali buti, kad teks moketi uz kiekviena suvartota kalorija, nusiperdima, santykiavimo su zmona minuciu skaiciu ir begale kitu dalyku. Del to, manau, kad retkarciais reikia visos Matricos perkrovimo, ypac svarbu, kad jo metu butu sunaikintos didzisioji dalis technologiju, nes kitu atveju - bus tiesiog pragaras. On 2020.09.30 13:17, Lapinas wrote: > Kodėl civilka vadinasi "Transporto priemonių valdytojų civilinės > atsakomybės draudimas" nors iš tikrųjų draudžiamas ne valdytojas, o > transporto priemonė? Ir kartais netgi ne pati transporto priemonė, o jos > priedas (pvz. priekaba)? > > Juk draudikams būtų paprasčiau paskaičiuoti rizikas, nereiktų vertinti > pačios TP, tiesiog vairuotojo amžių, istoriją ir pan. > > Aišku kontroliuoti vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą taptų > sudėtingiau (su kamera nenuskenuosi, TA irgi gali bet kas TP atvaryti), > bet ar nebūtų tai protingiau ir teisingiau? > > Ar yra kur nors civilizuotame pasalyje privalomas valdytojų o ne TP > civilinės atsakomybės draudimas? > > >