Tema: Re: TPVCAD ar TPCAD?
Autorius: Rrr
Data: 2020-09-30 15:30:39
Manau, kad dabartine sistema visiskai pasenusi ir neteisinga. Realiai, 
reiketu drausti kiekviena vairuotoja, kaina priklausytu butent nuo jo 
amziaus, istorijos, plano (pvz. kokios rusies TP vairuos).

Imoniu atveju, draudimas turetu buti irgi perkamas kaip planas, ant 
imones, darbuotoju skaiciui, priklausytu nuo imones istorijos, planas 
pagal TP tipa ir kieki (kiek darbuotoju vairuos kokio tipo TP).

Realiai, sita sena sistema palikta del pinigu surinkimo uz nieka, turi 3 
masinas - mokek uz 3, piskis 3 kart su draudimais ir t.t. Skaiciuoja 
kazkokias kubaturas, galias, nesamone kazkokia, nors realiai viskas 
priklauso gi nuo vairuotojo, jo gebejimu, karmos, o ne nuo TP.

Tai ka dabar vadinam TPVCAD realiai turetu buti kazkas panasaus i KASKO, 
kur nepriklausomai nuo vairuotojo ir ar masina vaziavo ar ne - butu 
atlyginama zala, pvz. nulupo veidrodeli - masina drausta - sumoka tau.

Is draudimu ir valstybes puses, didziausia problema yra ta, kad jeigu 
butu tokia sistema, pagal TP numeri neiseis patikrint ar TP vairuotojas 
apsidraudes. Teks nusikabint kameras, verks draudimai ir policija, 
vazines neapsidraude ir nesurinks baudu, etc.

Bet manau cia laiko klausimas, kada sugalvos kazka ateityje 
(tolimesneje), kad viska bus galima patikrinti ir nubausti be numerio. 
Galim pafantazuot, tai galetu buti cipas masinoje ir cipas pas zmogu 
(manau, laiko klausimas), kelyje stovintis radaras (pff, koks dar 
radaras, is kosmoso gales patikrint ar ijungei masina be draudimo kelyje 
ir is karto busi nubauduotas) praskanuoja pravaziuojancia TP ir viskas 
patikrinama, esant pazeidimui, padaroma nuotrauka, atvejis isnagrinejamas.

Visokie "teisininkai" man cia prades rasinet nesamones zemiau, bet kaip 
jau minejau auksciau, AS MANAU (nes kitaip prisiknis), kad visi 
teisininkai yra xitrazopai, toks ju darbas, is 2x2=4, padaryti, kad butu 
5 ar bent jau 4,5.

Ir taip, vienu atveju viskas gerai ir faina, bet kitu - tragedija. 
Ateitis su esamom ir busimom technologijom - baisi, giliau pagalvojus, 
gyvent bus baisiau negu but mirusiam, o ir numirti gali neleisti (irgi 
kazkokios spec. technologijos). Ir taip, ateityje tikrai gali buti, kad 
teks moketi uz kiekviena suvartota kalorija, nusiperdima, santykiavimo 
su zmona minuciu skaiciu ir begale kitu dalyku. Del to, manau, kad 
retkarciais reikia visos Matricos perkrovimo, ypac svarbu, kad jo metu 
butu sunaikintos didzisioji dalis technologiju, nes kitu atveju - bus 
tiesiog pragaras.



On 2020.09.30 13:17, Lapinas wrote:
> Kodėl civilka vadinasi "Transporto priemonių valdytojų civilinės
> atsakomybės draudimas" nors iš tikrųjų draudžiamas ne valdytojas, o
> transporto priemonė? Ir kartais netgi ne pati transporto priemonė, o jos
> priedas (pvz. priekaba)?
>
> Juk draudikams būtų paprasčiau paskaičiuoti rizikas, nereiktų vertinti
> pačios TP, tiesiog vairuotojo amžių, istoriją ir pan.
>
> Aišku kontroliuoti vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą taptų
> sudėtingiau (su kamera nenuskenuosi, TA irgi gali bet kas TP atvaryti),
> bet ar nebūtų tai protingiau ir teisingiau?
>
> Ar yra kur nors civilizuotame pasalyje privalomas valdytojų o ne TP
> civilinės atsakomybės draudimas?
>
>
>