Taip, faze palanki panasioms diskusijoms: https://www.timeanddate.com/moon/phases/ Rrr<lithinfo@microsoft.com> wrote: > Manau, kad dabartine sistema visiskai pasenusi ir neteisinga. Realiai, > reiketu drausti kiekviena vairuotoja, kaina priklausytu butent nuo jo > amziaus, istorijos, plano (pvz. kokios rusies TP vairuos). > Imoniu atveju, draudimas turetu buti irgi perkamas kaip planas, ant > imones, darbuotoju skaiciui, priklausytu nuo imones istorijos, planas > pagal TP tipa ir kieki (kiek darbuotoju vairuos kokio tipo TP). > Realiai, sita sena sistema palikta del pinigu surinkimo uz nieka, turi 3 > masinas - mokek uz 3, piskis 3 kart su draudimais ir t.t. Skaiciuoja > kazkokias kubaturas, galias, nesamone kazkokia, nors realiai viskas > priklauso gi nuo vairuotojo, jo gebejimu, karmos, o ne nuo TP. > Tai ka dabar vadinam TPVCAD realiai turetu buti kazkas panasaus i KASKO, > kur nepriklausomai nuo vairuotojo ir ar masina vaziavo ar ne - butu > atlyginama zala, pvz. nulupo veidrodeli - masina drausta - sumoka tau. > Is draudimu ir valstybes puses, didziausia problema yra ta, kad jeigu > butu tokia sistema, pagal TP numeri neiseis patikrint ar TP vairuotojas > apsidraudes. Teks nusikabint kameras, verks draudimai ir policija, > vazines neapsidraude ir nesurinks baudu, etc. > Bet manau cia laiko klausimas, kada sugalvos kazka ateityje > (tolimesneje), kad viska bus galima patikrinti ir nubausti be numerio. > Galim pafantazuot, tai galetu buti cipas masinoje ir cipas pas zmogu > (manau, laiko klausimas), kelyje stovintis radaras (pff, koks dar > radaras, is kosmoso gales patikrint ar ijungei masina be draudimo kelyje > ir is karto busi nubauduotas) praskanuoja pravaziuojancia TP ir viskas > patikrinama, esant pazeidimui, padaroma nuotrauka, atvejis isnagrinejamas. > Visokie "teisininkai" man cia prades rasinet nesamones zemiau, bet kaip > jau minejau auksciau, AS MANAU (nes kitaip prisiknis), kad visi > teisininkai yra xitrazopai, toks ju darbas, is 2x2=4, padaryti, kad butu > 5 ar bent jau 4,5. > Ir taip, vienu atveju viskas gerai ir faina, bet kitu - tragedija. > Ateitis su esamom ir busimom technologijom - baisi, giliau pagalvojus, > gyvent bus baisiau negu but mirusiam, o ir numirti gali neleisti (irgi > kazkokios spec. technologijos). Ir taip, ateityje tikrai gali buti, kad > teks moketi uz kiekviena suvartota kalorija, nusiperdima, santykiavimo > su zmona minuciu skaiciu ir begale kitu dalyku. Del to, manau, kad > retkarciais reikia visos Matricos perkrovimo, ypac svarbu, kad jo metu > butu sunaikintos didzisioji dalis technologiju, nes kitu atveju - bus > tiesiog pragaras. > On 2020.09.30 13:17, Lapinas wrote: > > Kodėl civilka vadinasi "Transporto priemonių valdytojų civilinės > > atsakomybės draudimas" nors iš tikrųjų draudžiamas ne valdytojas, o > > transporto priemonė? Ir kartais netgi ne pati transporto priemonė, o jos > > priedas (pvz. priekaba)? > > > > Juk draudikams būtų paprasčiau paskaičiuoti rizikas, nereiktų vertinti > > pačios TP, tiesiog vairuotojo amžių, istoriją ir pan. > > > > Aišku kontroliuoti vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą taptų > > sudėtingiau (su kamera nenuskenuosi, TA irgi gali bet kas TP atvaryti), > > bet ar nebūtų tai protingiau ir teisingiau? > > > > Ar yra kur nors civilizuotame pasalyje privalomas valdytojų o ne TP > > civilinės atsakomybės draudimas? > > > > > > -- foonia