Reiktu ir postus apmokestint. Nedaug, tik kokiais 2 euriukais. Aisku is pradziu reiktu priimt istatyma, kad postint yra butina. "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message news:rl1tpf$kak$1@news.omnitel.net... > Manau, kad dabartine sistema visiskai pasenusi ir neteisinga. Realiai, > reiketu drausti kiekviena vairuotoja, kaina priklausytu butent nuo jo > amziaus, istorijos, plano (pvz. kokios rusies TP vairuos). > > Imoniu atveju, draudimas turetu buti irgi perkamas kaip planas, ant > imones, darbuotoju skaiciui, priklausytu nuo imones istorijos, planas > pagal TP tipa ir kieki (kiek darbuotoju vairuos kokio tipo TP). > > Realiai, sita sena sistema palikta del pinigu surinkimo uz nieka, turi 3 > masinas - mokek uz 3, piskis 3 kart su draudimais ir t.t. Skaiciuoja > kazkokias kubaturas, galias, nesamone kazkokia, nors realiai viskas > priklauso gi nuo vairuotojo, jo gebejimu, karmos, o ne nuo TP. > > Tai ka dabar vadinam TPVCAD realiai turetu buti kazkas panasaus i KASKO, > kur nepriklausomai nuo vairuotojo ir ar masina vaziavo ar ne - butu > atlyginama zala, pvz. nulupo veidrodeli - masina drausta - sumoka tau. > > Is draudimu ir valstybes puses, didziausia problema yra ta, kad jeigu butu > tokia sistema, pagal TP numeri neiseis patikrint ar TP vairuotojas > apsidraudes. Teks nusikabint kameras, verks draudimai ir policija, vazines > neapsidraude ir nesurinks baudu, etc. > > Bet manau cia laiko klausimas, kada sugalvos kazka ateityje (tolimesneje), > kad viska bus galima patikrinti ir nubausti be numerio. Galim pafantazuot, > tai galetu buti cipas masinoje ir cipas pas zmogu (manau, laiko > klausimas), kelyje stovintis radaras (pff, koks dar radaras, is kosmoso > gales patikrint ar ijungei masina be draudimo kelyje ir is karto busi > nubauduotas) praskanuoja pravaziuojancia TP ir viskas patikrinama, esant > pazeidimui, padaroma nuotrauka, atvejis isnagrinejamas. > > Visokie "teisininkai" man cia prades rasinet nesamones zemiau, bet kaip > jau minejau auksciau, AS MANAU (nes kitaip prisiknis), kad visi > teisininkai yra xitrazopai, toks ju darbas, is 2x2=4, padaryti, kad butu 5 > ar bent jau 4,5. > > Ir taip, vienu atveju viskas gerai ir faina, bet kitu - tragedija. Ateitis > su esamom ir busimom technologijom - baisi, giliau pagalvojus, gyvent bus > baisiau negu but mirusiam, o ir numirti gali neleisti (irgi kazkokios > spec. technologijos). Ir taip, ateityje tikrai gali buti, kad teks moketi > uz kiekviena suvartota kalorija, nusiperdima, santykiavimo su zmona > minuciu skaiciu ir begale kitu dalyku. Del to, manau, kad retkarciais > reikia visos Matricos perkrovimo, ypac svarbu, kad jo metu butu > sunaikintos didzisioji dalis technologiju, nes kitu atveju - bus tiesiog > pragaras. > > > > On 2020.09.30 13:17, Lapinas wrote: >> Kodėl civilka vadinasi "Transporto priemonių valdytojų civilinės >> atsakomybės draudimas" nors iš tikrųjų draudžiamas ne valdytojas, o >> transporto priemonė? Ir kartais netgi ne pati transporto priemonė, o jos >> priedas (pvz. priekaba)? >> >> Juk draudikams būtų paprasčiau paskaičiuoti rizikas, nereiktų vertinti >> pačios TP, tiesiog vairuotojo amžių, istoriją ir pan. >> >> Aišku kontroliuoti vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą taptų >> sudėtingiau (su kamera nenuskenuosi, TA irgi gali bet kas TP atvaryti), >> bet ar nebūtų tai protingiau ir teisingiau? >> >> Ar yra kur nors civilizuotame pasalyje privalomas valdytojų o ne TP >> civilinės atsakomybės draudimas? >> >> >> >