Tema: Re: HELPP: pegeot407SW
Autorius: aroone
Data: 2009-05-05 10:36:58
"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:gtoo70$64e$1@trimpas.omnitel.net...
> Sakyciau kvailas patarimas. Tiesiog kvailas.
>
> Regeneracija vyksta tam tikru nustatytu momentu, karta per ~700km tai dabar
> varyti pilnu gazu 700km kol vel "uztaikysi" ant regeneracijos yra total BS.
> Greiciausiai filtas jau kemshasi ir neuztenka tos regeneracijos kad jis
> normaliai prasivalytu. Aisku gali buti kitas gedimas - tiesiog parejo koks
> nors kompas/daviklis/etc ir negali regeneracijas normaliai ivykti.

O gal geriau atsiversti vartotojo knygute, vietoj to, kad burti "man atrodo"?

Paprastai, informacinis pranesimas yra lydimas vienos ar keliu informaciniu lempuciu uzsidegimu. Kuri lempute uzsidege, klausejas nepasake. Vartotojo knyguteje yra pakankamai aiskiai aprasyti veiksmai, kuriuos vartotojas turi atlikti isijungus vienai ar kitai prietaisu skydelio lemputei.

Istrauka is UM (apie suodziu filtro lempute):
"Tam, kad būtų grąžinta tinkama filtro būklė, patartina ne mažiau penkių minučių (kol užges lemputė) pavažiuoti didesniu kaip 60 km/h greičiu, jei eismo sąlygos tai leidžia.
Jeigu lemputė lieka degti, skubiai kreipkitės į PEUGEOT techninės priežiūros centrą.
Po to, kai automobilis važiavo mažu greičiu arba variklis veikė tuščiąja eiga, galima iškirtiniais atvejais pastebėti iš išmetimo vamzdžio pasirodančius garus, kai imama akceleruoti. Jie nedaro jokios įtakos nei variklio veikimui, nei aplinkai"

A.