na ka as galiu pasakyti kaip tik siandien 30 minuciu kaunas - majamis vaziavau aukstesnem apsukom ir rezultate ...... nieko neiviko , toliau meta ta pati gedima .... :( na dabar beliko apsispresti operacija ar servisas "RD" <somebody@somewhere.com> wrote in message news:gtsm5j$fvh$1@trimpas.omnitel.net... > nesu profas sioje srityje bet man cia kazkas nesueina > > Tipo jeigu pas masina sugedes spidometras-odometras ir jinai nezino kad > pravaziavo 600-700 km tai regeneracija neivyks ? > > Manau tie slegio davikliai ties filtru duoda signala kada pradeti > regeneracija ir dzin kiek kilometru pravaziuota. > > pvz kaip jau minejau kitam poste turiu eksploatuojama 1,6 hdi citrina su > FAP. > Ziemomis kai pavazineji tik po miesta buna ismeta ismetimo sistemos klaida > po kurios uztenka pralekti po uzmiesti didesnemis apsukomis ir viskas > OK.Tas buvo per 2 ziemas gal kokius 5 kartus ir nekart nebuvo vasara kai > bent karta su vienu kuro baku isvaziuoji i uzmiesti. > > > > > > > > YZF wrote: >> Dainiusai viskas ka tu zinai yra tik nuogirdos. Nejuokink zmoniu. >> >> Temperatura yra dirbtinai uzkeliama tada kai yra daroma regeneracija, bbd >> tas fap'as ant to kokiom apsukom tu vazinejai 500km iki to laiko. >> Temperatura yra keliama ilginant voztuvu fazes ir skyscio pagalba. Kai >> slegis iki filtro ir po filtro pradeda skirtis, tada yra daroma >> regeneracija ir tai vidutiniskai vyksta kas ~600-700km ir kai tai vyksta >> tu masinoje nihuja nieko nejauti ir jokios lemputes nedega. Ir nors tarp >> 1.5k ir 2krpm yra skirtumas net ir tai nesvarbu. Jeigu tu vazinesi >> normaliai, mieste, 50km/h greiciu o uzmiestyje 90km/h greiciu, viskas >> veiks ir filtras prasivalys ir nebus jokiu problemu per 80k km filtro >> gyvavimo laikotarpi (arba 160k km jeigu naujesnis modelis). >> >> Kai pradeda kimshtis filtras, tai laikinai kazkoks pagazavimas gali >> padeti, bet visa tai yra laikinai nes vistiek jau jis pradeda kimshtis >> taip kad ji reikia keisti.Tada uzsidega visokie pranesimai, lemputes ir >> t.t. ir b.b. >> >> >> Taip kad blet nejuokink tu zmoniu su savo nusipezejimais eik i kamputi ir >> tyliai tylek. Gyvenime su FAP neturejai praktikos o svaigsti kaip didysis >> egzpertas. >> >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gtpemh$f7p$1@trimpas.omnitel.net... >>> nzn kaip ten su naujais pezho, bet pvz su mano prieshtaniniu tdi dyzeliu >>> feja sekmingai vazhineja neperlipdama 2krpm. Tokiu rezhimu garantuotai >>> jokia regeneracija nevyks, net su papildomais skyschiais. Rimtai YZF'ai, >>> nesitashkyk shudais, paskaityk kaip sistema veikia, pagalvok truputi po >>> to. Neturetu but sudetinga susigaudyt kas kaip. >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>> news:gtpeel$er6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jo, zmogus pastoviai vazineja turbo lago zonoje, ir tai daro mieste >>>> (pirmom >>>> trim pavarom). >>>> >>>> Bleble, nemokama komedija :)))))) >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:gtp9ek$59s$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> neklausyk juziaus, vazhiuok uzh miesto, arba mieste zhemesne pavara >>>>> pavazhinek. Labai gali buti, kad jie iki 1500rpm vazhineji, FAP'as >>>>> neuzhkaista iki regeneracija reikalingos temperaturos. >>>>> >>>>> -- >>>>> Dainius >>>>> >>>>> >>>>> "killkenny" <worsas@yahoo.com> wrote in message >>>>> news:gtoljt$1dd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Sweiki >>>>>> turiu beda mano pegeotas 407sw pradejo metyti tokia klaida >>>>>> Particle filter regeneration cycle urgent >>>>>> gal kas susidurete ar zinote ka tai reiskia , ir kokiu vaistu reikia >>>>>> siai >>>>>> bedai pasalinti >>>>>> >>>>>> PS gal kas netycia turit manual pegeot 407sw? >>>>>> isanksto begalo dekingas uz issamu atsakyma >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>