Tema: Re: HELPP: pegeot407SW
Autorius: YZF
Data: 2009-05-05 17:03:35
"Ignas" <ner@ir_nereik.lt> wrote in message
news:gtpg92$iun$1@trimpas.omnitel.net...
> pas forika viena fap'o lempute stovi, kai ji uzsidega manualas liepia
> pavaziuot 15 min, >60 km/h, pavaziuoji ir lempute uzgesta, nepavaziuoji -
> lempute pradeda mirkset (vaziuok servizan). budavo kad lempute uzsidegdavo
> kelis kart i savaite ziema vazinejant trumpais atstumais, pavaziavus
> ilgelesni laiko tarpa uzgesdavo. tai kur tie 700 km, kai mano
> apskaiciavimais nuvaziuodavau max 100? Tai jau gamintojas manualus kepa
> apie ora? masina nauja buvo su kokiais 2kkm
> jei jau ta temperatura paprastai butu keliama voztuvu reguliavimu, gi
> padarytu kad fap'as issivalytu dirbant tusciom

Tu manai visos masinos iseina be visokiu bugu ir kitu defektu? Gal koks
sensorius pas ta durna subarika shuda male ir tuomet neveike ten sistema
normaliai ar dar bbz kokia priezastis. Beto tai yra subaru su savo zinomom
elektros problemom ir su SAVO suodziu filtro sistema apie kuria mes cia
nekalbam ir kuri gali (ir greiciausiai) skiriasi. Tai ko tu kisi visiskai
kita masina??

Pas HDi jokios lemputes neuzsidega. T.y. pas normaliai dirbancia ir
normaliai eksploatuojama masina, tu nejauti nieko kas liecia FAP darba.