Tema: Re: HELPP: pegeot407SW
Autorius: YZF
Data: 2009-05-05 11:31:32
"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
news:gtot8r$f8q$1@trimpas.omnitel.net...
> siaip subaru filtras ziema man uzsikisdavo po du kartus i savaite del
> salto oro ir trumpu marsrutu, tai kur tie mistiniai 700 km? paprasciausia
> jei lempute uzsidega reik klausyt aroones ir mint ~15km >60km/h, to
> nepadarai lempute pradeda mirkset - varai pas dylery... n kartu pats
> uzgesindavau ir kokius tris kartus pas dylery buvau
> nemanau kad technologijos ir veikimas zenkliai skirias nuo peugeot

da vienas egzpertas. Gal pirma nelygink subaru su pezho technologijom? Ar
cia is serijos "abi masinos turi po keturis ratus tai vadinasi jos vienodos"

Jokios lemputes per visa filtro gyvavima neturi uzsidegti ir neuzsidega.
Regeneracija vyksta nuolatos (px ar tu mieste ar uzmiestyje vazineji) , kas
tam tikra skaiciu km ir nieko niekur daryti nereikia. Jeigu jau atsiranda
ivairus pranesimai tai arba filtras kemshasi arba koks nors skystis
baigiasi, arba problemos su sistema. Pranesimai aisku skirtingi buna.