pirma siulau testas pas dylery "killkenny" <worsas@yahoo.com> parašė naujienų news:gtsoq4$j7d$1@trimpas.omnitel.net... > na ka as galiu pasakyti kaip tik siandien 30 minuciu kaunas - majamis > vaziavau aukstesnem apsukom ir rezultate ...... nieko neiviko , toliau > meta ta pati gedima .... :( na dabar beliko apsispresti operacija ar > servisas > > "RD" <somebody@somewhere.com> wrote in message > news:gtsm5j$fvh$1@trimpas.omnitel.net... >> nesu profas sioje srityje bet man cia kazkas nesueina >> >> Tipo jeigu pas masina sugedes spidometras-odometras ir jinai nezino kad >> pravaziavo 600-700 km tai regeneracija neivyks ? >> >> Manau tie slegio davikliai ties filtru duoda signala kada pradeti >> regeneracija ir dzin kiek kilometru pravaziuota. >> >> pvz kaip jau minejau kitam poste turiu eksploatuojama 1,6 hdi citrina su >> FAP. >> Ziemomis kai pavazineji tik po miesta buna ismeta ismetimo sistemos >> klaida po kurios uztenka pralekti po uzmiesti didesnemis apsukomis ir >> viskas OK.Tas buvo per 2 ziemas gal kokius 5 kartus ir nekart nebuvo >> vasara kai bent karta su vienu kuro baku isvaziuoji i uzmiesti. >> >> >> >> >> >> >> >> YZF wrote: >>> Dainiusai viskas ka tu zinai yra tik nuogirdos. Nejuokink zmoniu. >>> >>> Temperatura yra dirbtinai uzkeliama tada kai yra daroma regeneracija, >>> bbd tas fap'as ant to kokiom apsukom tu vazinejai 500km iki to laiko. >>> Temperatura yra keliama ilginant voztuvu fazes ir skyscio pagalba. Kai >>> slegis iki filtro ir po filtro pradeda skirtis, tada yra daroma >>> regeneracija ir tai vidutiniskai vyksta kas ~600-700km ir kai tai vyksta >>> tu masinoje nihuja nieko nejauti ir jokios lemputes nedega. Ir nors tarp >>> 1.5k ir 2krpm yra skirtumas net ir tai nesvarbu. Jeigu tu vazinesi >>> normaliai, mieste, 50km/h greiciu o uzmiestyje 90km/h greiciu, viskas >>> veiks ir filtras prasivalys ir nebus jokiu problemu per 80k km filtro >>> gyvavimo laikotarpi (arba 160k km jeigu naujesnis modelis). >>> >>> Kai pradeda kimshtis filtras, tai laikinai kazkoks pagazavimas gali >>> padeti, bet visa tai yra laikinai nes vistiek jau jis pradeda kimshtis >>> taip kad ji reikia keisti.Tada uzsidega visokie pranesimai, lemputes ir >>> t.t. ir b.b. >>> >>> >>> Taip kad blet nejuokink tu zmoniu su savo nusipezejimais eik i kamputi >>> ir tyliai tylek. Gyvenime su FAP neturejai praktikos o svaigsti kaip >>> didysis egzpertas. >>> >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:gtpemh$f7p$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nzn kaip ten su naujais pezho, bet pvz su mano prieshtaniniu tdi >>>> dyzeliu feja sekmingai vazhineja neperlipdama 2krpm. Tokiu rezhimu >>>> garantuotai jokia regeneracija nevyks, net su papildomais skyschiais. >>>> Rimtai YZF'ai, nesitashkyk shudais, paskaityk kaip sistema veikia, >>>> pagalvok truputi po to. Neturetu but sudetinga susigaudyt kas kaip. >>>> >>>> -- >>>> Dainius >>>> >>>> >>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message >>>> news:gtpeel$er6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Jo, zmogus pastoviai vazineja turbo lago zonoje, ir tai daro mieste >>>>> (pirmom >>>>> trim pavarom). >>>>> >>>>> Bleble, nemokama komedija :)))))) >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:gtp9ek$59s$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> neklausyk juziaus, vazhiuok uzh miesto, arba mieste zhemesne pavara >>>>>> pavazhinek. Labai gali buti, kad jie iki 1500rpm vazhineji, FAP'as >>>>>> neuzhkaista iki regeneracija reikalingos temperaturos. >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Dainius >>>>>> >>>>>> >>>>>> "killkenny" <worsas@yahoo.com> wrote in message >>>>>> news:gtoljt$1dd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Sweiki >>>>>>> turiu beda mano pegeotas 407sw pradejo metyti tokia klaida >>>>>>> Particle filter regeneration cycle urgent >>>>>>> gal kas susidurete ar zinote ka tai reiskia , ir kokiu vaistu reikia >>>>>>> siai >>>>>>> bedai pasalinti >>>>>>> >>>>>>> PS gal kas netycia turit manual pegeot 407sw? >>>>>>> isanksto begalo dekingas uz issamu atsakyma >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >