Tema: Re: HELPP: pegeot407SW
Autorius: zbygniewas
Data: 2009-05-06 22:40:57
pirma siulau testas pas dylery




"killkenny" <worsas@yahoo.com> parašė naujienų 
news:gtsoq4$j7d$1@trimpas.omnitel.net...
> na ka as galiu pasakyti kaip tik siandien 30 minuciu kaunas - majamis 
> vaziavau aukstesnem apsukom ir rezultate ...... nieko neiviko , toliau 
> meta ta pati gedima .... :( na dabar beliko apsispresti operacija ar 
> servisas
>
> "RD" <somebody@somewhere.com> wrote in message 
> news:gtsm5j$fvh$1@trimpas.omnitel.net...
>> nesu profas sioje srityje bet man cia kazkas nesueina
>>
>> Tipo jeigu pas masina sugedes spidometras-odometras ir jinai nezino kad 
>> pravaziavo 600-700 km tai regeneracija neivyks ?
>>
>> Manau tie slegio davikliai ties filtru duoda signala kada pradeti 
>> regeneracija ir dzin kiek kilometru pravaziuota.
>>
>> pvz kaip jau minejau kitam poste turiu eksploatuojama 1,6 hdi citrina su 
>> FAP.
>> Ziemomis kai pavazineji tik po miesta buna ismeta ismetimo sistemos 
>> klaida po kurios uztenka pralekti po uzmiesti didesnemis apsukomis ir 
>> viskas OK.Tas buvo per 2 ziemas gal kokius 5 kartus ir nekart nebuvo 
>> vasara kai bent karta su vienu kuro baku isvaziuoji i uzmiesti.
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>>
>> YZF wrote:
>>> Dainiusai viskas ka tu zinai yra tik nuogirdos. Nejuokink zmoniu.
>>>
>>> Temperatura yra dirbtinai uzkeliama tada kai yra daroma regeneracija, 
>>> bbd tas fap'as ant to kokiom apsukom tu vazinejai 500km iki to laiko. 
>>> Temperatura yra keliama ilginant voztuvu fazes ir skyscio pagalba. Kai 
>>> slegis iki filtro ir po filtro pradeda skirtis, tada yra daroma 
>>> regeneracija ir tai vidutiniskai vyksta kas ~600-700km ir kai tai vyksta 
>>> tu masinoje nihuja nieko nejauti ir jokios lemputes nedega. Ir nors tarp 
>>> 1.5k ir 2krpm yra skirtumas net ir tai nesvarbu. Jeigu tu vazinesi 
>>> normaliai, mieste, 50km/h greiciu o uzmiestyje 90km/h greiciu, viskas 
>>> veiks ir filtras prasivalys ir nebus jokiu problemu per 80k km filtro 
>>> gyvavimo laikotarpi (arba 160k km jeigu naujesnis modelis).
>>>
>>> Kai pradeda kimshtis filtras, tai laikinai kazkoks pagazavimas gali 
>>> padeti, bet visa tai yra laikinai nes vistiek jau jis pradeda kimshtis 
>>> taip kad ji reikia keisti.Tada uzsidega visokie pranesimai, lemputes ir 
>>> t.t. ir b.b.
>>>
>>>
>>> Taip kad blet nejuokink tu zmoniu su savo nusipezejimais eik i kamputi 
>>> ir tyliai tylek. Gyvenime su FAP neturejai praktikos o svaigsti kaip 
>>> didysis egzpertas.
>>>
>>>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:gtpemh$f7p$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nzn kaip ten su naujais pezho, bet pvz su mano prieshtaniniu tdi 
>>>> dyzeliu feja sekmingai vazhineja neperlipdama 2krpm. Tokiu rezhimu 
>>>> garantuotai jokia regeneracija nevyks, net su papildomais skyschiais. 
>>>> Rimtai YZF'ai, nesitashkyk shudais, paskaityk kaip sistema veikia, 
>>>> pagalvok truputi po to. Neturetu but sudetinga susigaudyt kas kaip.
>>>>
>>>> -- 
>>>> Dainius
>>>>
>>>>
>>>> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
>>>> news:gtpeel$er6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Jo, zmogus pastoviai vazineja turbo lago zonoje, ir tai daro mieste 
>>>>> (pirmom
>>>>> trim pavarom).
>>>>>
>>>>> Bleble, nemokama komedija :))))))
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:gtp9ek$59s$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> neklausyk juziaus, vazhiuok uzh miesto, arba mieste zhemesne pavara
>>>>>> pavazhinek. Labai gali buti, kad jie iki 1500rpm vazhineji, FAP'as
>>>>>> neuzhkaista iki regeneracija reikalingos temperaturos.
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> Dainius
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "killkenny" <worsas@yahoo.com> wrote in message
>>>>>> news:gtoljt$1dd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Sweiki
>>>>>>> turiu beda mano pegeotas 407sw pradejo metyti tokia klaida
>>>>>>> Particle filter regeneration cycle urgent
>>>>>>> gal kas susidurete ar zinote ka tai reiskia , ir kokiu vaistu reikia 
>>>>>>> siai
>>>>>>> bedai pasalinti
>>>>>>>
>>>>>>> PS gal kas netycia turit manual  pegeot 407sw?
>>>>>>> isanksto begalo dekingas uz issamu atsakyma
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>