"aroone" <nothing@to.say> wrote in message news:gtoqaq$9v8$1@trimpas.omnitel.net... > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message > news:gtoo70$64e$1@trimpas.omnitel.net... >> Sakyciau kvailas patarimas. Tiesiog kvailas. >> >> Regeneracija vyksta tam tikru nustatytu momentu, karta per ~700km tai >> dabar >> varyti pilnu gazu 700km kol vel "uztaikysi" ant regeneracijos yra total >> BS. >> Greiciausiai filtas jau kemshasi ir neuztenka tos regeneracijos kad jis >> normaliai prasivalytu. Aisku gali buti kitas gedimas - tiesiog parejo >> koks >> nors kompas/daviklis/etc ir negali regeneracijas normaliai ivykti. > > O gal geriau atsiversti vartotojo knygute, vietoj to, kad burti "man > atrodo"? > > Paprastai, informacinis pranesimas yra lydimas vienos ar keliu > informaciniu lempuciu uzsidegimu. Kuri lempute uzsidege, klausejas > nepasake. Vartotojo knyguteje yra pakankamai aiskiai aprasyti veiksmai, > kuriuos vartotojas turi atlikti isijungus vienai ar kitai prietaisu > skydelio lemputei. > > Istrauka is UM (apie suodziu filtro lempute): > "Tam, kad būtų grąžinta tinkama filtro būklė, patartina ne mažiau penkių > minučių (kol užges lemputė) pavažiuoti didesniu kaip 60 km/h greičiu, jei > eismo sąlygos tai leidžia. > Jeigu lemputė lieka degti, skubiai kreipkitės į PEUGEOT techninės > priežiūros centrą. > Po to, kai automobilis važiavo mažu greičiu arba variklis veikė tuščiąja > eiga, galima iškirtiniais atvejais pastebėti iš išmetimo vamzdžio > pasirodančius garus, kai imama akceleruoti. Jie nedaro jokios įtakos nei > variklio veikimui, nei aplinkai" > > A. Nu ir ka? Cia nieko bendro neturi sitas standartinis "patarimas" su esama situacija. Siulau nustoti dalinti kvailus patarimus.