Tema: Re: HELPP: pegeot407SW
Autorius: YZF
Data: 2009-05-05 10:41:52
"aroone" <nothing@to.say> wrote in message 
news:gtoqaq$9v8$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
> news:gtoo70$64e$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sakyciau kvailas patarimas. Tiesiog kvailas.
>>
>> Regeneracija vyksta tam tikru nustatytu momentu, karta per ~700km tai 
>> dabar
>> varyti pilnu gazu 700km kol vel "uztaikysi" ant regeneracijos yra total 
>> BS.
>> Greiciausiai filtas jau kemshasi ir neuztenka tos regeneracijos kad jis
>> normaliai prasivalytu. Aisku gali buti kitas gedimas - tiesiog parejo 
>> koks
>> nors kompas/daviklis/etc ir negali regeneracijas normaliai ivykti.
>
> O gal geriau atsiversti vartotojo knygute, vietoj to, kad burti "man 
> atrodo"?
>
> Paprastai, informacinis pranesimas yra lydimas vienos ar keliu 
> informaciniu lempuciu uzsidegimu. Kuri lempute uzsidege, klausejas 
> nepasake. Vartotojo knyguteje yra pakankamai aiskiai aprasyti veiksmai, 
> kuriuos vartotojas turi atlikti isijungus vienai ar kitai prietaisu 
> skydelio lemputei.
>
> Istrauka is UM (apie suodziu filtro lempute):
> "Tam, kad būtų grąžinta tinkama filtro būklė, patartina ne mažiau penkių 
> minučių (kol užges lemputė) pavažiuoti didesniu kaip 60 km/h greičiu, jei 
> eismo sąlygos tai leidžia.
> Jeigu lemputė lieka degti, skubiai kreipkitės į PEUGEOT techninės 
> priežiūros centrą.
> Po to, kai automobilis važiavo mažu greičiu arba variklis veikė tuščiąja 
> eiga, galima iškirtiniais atvejais pastebėti iš išmetimo vamzdžio 
> pasirodančius garus, kai imama akceleruoti. Jie nedaro jokios įtakos nei 
> variklio veikimui, nei aplinkai"
>
> A.

Nu ir ka? Cia nieko bendro neturi sitas standartinis "patarimas" su esama 
situacija. Siulau nustoti dalinti kvailus patarimus.