Tema: Re: HELPP: pegeot407SW
Autorius: YZF
Data: 2009-05-05 16:33:19
Dainiusai viskas ka tu zinai yra tik nuogirdos. Nejuokink zmoniu.

Temperatura yra dirbtinai uzkeliama tada kai yra daroma regeneracija, bbd
tas fap'as ant to kokiom apsukom tu vazinejai 500km iki to laiko.
Temperatura yra keliama ilginant voztuvu fazes ir skyscio pagalba. Kai
slegis iki filtro ir po filtro pradeda skirtis, tada yra daroma regeneracija
ir tai vidutiniskai vyksta kas ~600-700km ir kai tai vyksta tu masinoje
nihuja nieko nejauti ir jokios lemputes nedega. Ir nors tarp 1.5k ir 2krpm
yra skirtumas net ir tai nesvarbu. Jeigu tu vazinesi normaliai, mieste,
50km/h greiciu o uzmiestyje 90km/h greiciu, viskas veiks ir filtras
prasivalys ir nebus jokiu problemu per 80k km filtro gyvavimo laikotarpi
(arba 160k km jeigu naujesnis modelis).

Kai pradeda kimshtis filtras, tai laikinai kazkoks pagazavimas gali padeti,
bet visa tai yra laikinai nes vistiek jau jis pradeda kimshtis taip kad ji
reikia keisti.Tada uzsidega visokie pranesimai, lemputes ir t.t. ir b.b.

Taip kad blet nejuokink tu zmoniu su savo nusipezejimais eik i kamputi ir
tyliai tylek. Gyvenime su FAP neturejai praktikos o svaigsti kaip didysis
egzpertas.