Tema: Re: HELPP: pegeot407SW
Autorius: aroone
Data: 2009-05-05 12:39:08
"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:gtovdh$j09$1@trimpas.omnitel.net...

> Koks maniskis? As neturiu jokio saviskio HDI. O tau siulau ne manuala
> skaityti o pasidometi apie tai kaip veikia visa sistema. Gal bus ateiciai
> aiskiau?

Juzefai, o nenoretum tiesiog atsiversti 407'o vartotojo knygutes, ir paziureti kur, kokios ir kuomet lemputes prietaisu skydelyje yra ir ka jos reiskia. Cia tiesiog, kad kita kart nebutu durnu apibendrinimu. Pasaulis yra margas ir pilnas netiketu atradimu. O kaip veikia sistema, kaip paprastam vartotojui, man visiskai px. Nuo zinojimo, lemputes nenustos nei degti, nei uzgesti.