Tema: Re: HELPP: pegeot407SW
Autorius: YZF
Data: 2009-05-05 12:44:27
"aroone" <nothing@to.say> wrote in message
news:gtp1fs$mh7$1@trimpas.omnitel.net...

> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message

> Juzefai, o nenoretum tiesiog atsiversti 407'o vartotojo knygutes, ir
> paziureti kur, kokios ir kuomet lemputes prietaisu skydelyje yra ir ka jos
> reiskia. Cia tiesiog, kad kita kart nebutu durnu apibendrinimu. Pasaulis
> yra margas ir pilnas netiketu atradimu. O kaip veikia sistema, kaip
> paprastam vartotojui, man visiskai px. Nuo zinojimo, lemputes nenustos nei
> degti, nei uzgesti.

Neturiu as jokio 407 manualo ir man jo nereikia. As tau sakau kad jeigu jau
uzsidega kazkokios lemputes tai arba kazkas negerai su sistema arba netrukus
bus negerai. Toks 'pavaziavimas 60+km/h greiciu' nera problemos sprendimas.
Jeigu tai ir yra laikinas sprendimas tai jis tik laikinas iki kito karto,
kada vistiek reikes tvarkyti viska is esmes.