ne, aukseli, neskaiciau to straipsnio, tik apziurejau ji prieblandoje, o liudininke buvo ant grindu drybsanti mano sunyte. dabar rimtai: ar pastebejai publikacijos data ir vieta? panasu, kad ne, maza to, kaltini autore ir skaitytoja dalykais, kurie nebuvo is viso parasyti. cia tau, o ne man tiktu rusiskas posakis „smotrit v knigu, vidit figu“. rimtoje diskusijoje i asmeniskumus veltis neetiska, bet jeigu jau tu pradejai, tai turiu uzbaigti. cia tau dar kitas straipsnis su santykinai naujesne data.* jeigu sugebi susikaupti, tai pastebesi, kad niekur siose publikacijose nenaudojamas toks kategoriskas tonas, kokiu kalbi tu, nes rimti mokslininkai nezongliruoja pseudoreliginiais kalamburais „ dievas yra tai, kas nepazinta“. niekur nesokama prie tokiu megejisku isvadu ( „finito, nieko nebepadarysi“, „prazuves zmogus“). mokslininku kalba yra kitokia, jeigu jie kalba apie genus, nebutinai turi leistis i kitas problemas ir nukrypti nuo pagrindines temos bei minties. gal tik darzelinukui neaisku, kad viskas yra tarpusayje susije, taigi mokslo zmogus kalba isislavinusiai arba bent jau to issilavinimo siekianciai auditorijai, o ne tokiai, kurios argumentai yra „ vienas vyras sake“ arba „uzsakytas straipsnis“. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=16882