...mane apėmė depresija- matomai penktadienio 13 depresija- atominės mums nereikia - deginsim šiaudus ir žilvičius bei prieš saulutę šildysimės ir to mums pilnai užteks; gink dieve nieko negalima daryt prieš Lukošenkos rėžimą - nes kris krovinių pervežimai per Klaipėdos uostą - bull shitas absoliutus - niekas net nebando užsiminti kad baltarusiams tiesiog yra pigiausia vežti krovinius per Klaipėdos uostą ir pvz vienas iš dviejų trąšų terminalų - konkrečiai BKT - 50% akcijų priklauso baltarusiams; vienžo - baltarusiai eksportuoja per Klaipėdą apie 11 milijonų tonų per metus ir jeigu vežti per kitus uostus kaina pakiltų tik USD 10 už toną tai baltarusiams tai kainuotų labai apvalią sumelę per metus - 110 milijonų USD per metus - ar baltarusiai gali leisti sau malonumą švaistytis tokiais pinigais? Kyla natūralus klausimas - kodėl žiniasklaidoje toks vajus -tipo dangus griūva, vargšai Lietuvos verslininkai netekę baltarusiškų krovinių... bet realybė yra tokia, kad matomai negailima milijono kito (jeigu ne mažiau - kelių tūkstančių ) pigiai propagandai kad išsaugoti šimtus milijonų. Ir matomai tokia padėtis yra daugumoje dabartinių strateginių sričių - apie kurias nekalbu - nes neišmanau; rašau tik apie apie Klaipėdos uostą - apie kurį šį-bei-tą išmanau. Ir pabaigai - Delfyje/Vakarų eksprese buvo straipsnis apie kritusią konteinerių krovą per Klaipėdos uostą su kaltinimais vyriausybei kad tai tipo dėl padidėjusių kelių mokesčių ir nei žodžio apie tai, kad konteinerio pervežimas/frachtas iš Šanchajaus iki Klaipėdos nuo maždaug USD 2000 metų pradžioje dabar jau kainuoja -USD 4200 kaip min. - ir tendencija kainos tik augti. Vienžo - paskaičius tokius straipsnius, paklausius panikieriškų kai kurių tipo visuomenės veikėjų ar politikų kalbų kyla labai rimtas įtarimas -kad tai vien pigus, nupirktas politikavimas. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19564