Tema: Re: Trafas, apgreztumo principas
Autorius: saimhe
Data: 2010-02-01 20:05:17
O kokia i to nauda. Tarkim, isiaikinsi, kad kakuri traf partija
buvo skirta aparatros eksportui ryt bloko pakraius ir skaiiuota
220 +15%, kas atitinka ms 230 +10%. Tai paskui aikinsiesi, kurioje
aparatroje? O dar vliau tursi uber quest' -- per ebay ir panaius
kanalus iekoti antikvaro, idant bt galima isilupti ir ramia irdimi
naudoti ms tinkle?
Jei rimtai, Anglija iki eurosojuzo turjo 240 6%. Anie pareikalavo
230 +10% -6% ir nacionaliniai standartai buvo klusniai atnaujinti, nors...
tampos realiai nepasikeit. Nuo 2008 jau 230 10%, kaip visur, taigi
atsiranda poreikis projektuojant atsivelgti didesnius svyravimus. Bet
virutin riba lieka ta pati. Netgi senesn anglika aparatra mums
dabar tinka idealiai.
Nekilming sovietini pasuose (prikabinu) vienareikmikai +10%.
Garantiniai laikai -- ivis nepalieka vili.
Visvien bus greiiau, jei pasistengsi esam daikt modernizuoti.
Galbt erdies lange dar yra vietos papildomiems 5% vij. Galingesniam
trafui gausis nedaug. Ant iek tiek kilmingesni rusik traf (o gal
tiesiog pagal senesnius standartus?) uraydavo -- tiesiog ant virutinio
rits izoliacijos sluoksnio, -- kiek vij ir kokio laido. Bet mes nedurni
ir galim nesudtingu eksperimentu imatuoti, kiek ten vij i ties. O
laido storis visai neblogai parenkamas pagal srov, jei jau neieina gal
pasiekti bei imatuoti.
--
saimhe