Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: FX
Data: 2009-03-18 14:31:38
Tu shiaip esi bandes iPhone'o standartine navigacija pvz. Vilniuje??? Nes
manes tai nezhavi kai man niekur nejudant mano dislokacijos zhymeklis juda
ne ish shio ne ish to po 50-100 metru i shonus. Be to vazhiuojant gatve su
mashina labai ydomu matyti kai rodo jog ash vazhiuoju lygiagrechioje gatveje
arba per pastatus... jus tai vadinat navigacija? :)))))))) Nes man tai su
navigacija tokie bajeriai nesirisha...

FX