Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-03-23 10:52:18
ka parasiau ne taip? amerikieiciai pagamina savo rinkai telefona, pradeda
platinti savo salyje, kazkas nulauzia ta telefona, kad galetu naudotis su
kitu saliu kortele, telefonas isplinta po visa pasauli, pradeda rastis
prekybininku ivairiose salyse, nes galvoja, kad gales puikiai realizuoti
savo paslaugu pardavimus su sio telefono pagalba. Apie funkcionaluma
nesvarsto, nes mano, kad esancios funkcijos pilnai tenkina vartotoja ir
tariasi su gamintoju del platinimo savo salyje. Na ir turim ka turim.
Tiesiog eilinis vidutines klases telefonas su kiek kitokiu valdymu, nei iki
siol buve telefonai. Daugiau kaip ir nieko ipatingo. Kur suklydau?
"FX" <kanka@news.lt> parašė naujienų
pranešime:gq7i50$ffg$1@trimpas.omnitel.net...