Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: Doxlas
Data: 2009-03-20 17:20:54
Jei labai nori, ash turiu G1 ir niekaip nenusprendzhiu, kad jis man
reikalingas... Labai daug kas, kas blogo pamineta apie iPhone, tinka ir
G1'am... Gal veliau entuziastai prirashys tinkamu programu jam, bet
"navigacija" su Google maps, apribotas bluetooth, normalaus ausiniu
pajungimo jacko nebuvimas kol kas neikvepia