Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: FX
Data: 2009-03-20 15:00:40
Rusla vakar pasileidau kruchiausia ymanoma GPS softa shiam momentui siuloma
iFonui... MotionX GPS ar kaip ten jis... padejau mashinoje kad GERAI MATYTU
PALYDOVUS IR GIEDRA DANGU... palaukiau kol SURADO PALYDOVUS... pradejau
vazhiuoti ogi zhiuriu visai plius minus puse bbio teisingai treisina mano
kelia, persijungiau y rezhima kur rodo judejimo greity ir t.t. Vazhiuoju
vazhiuoju, na greitis neatitinka realaus taip per 10-12km/h bet chia dar
nieko, zhemaites gatve leidzhiuosi zhemyn ir tik pyst shviesoforas uzhdega
riaudona signala... kertu per stabdzhius, sustoju ir zhiuriu gi ka rodo
NAVIGACIJA... o ji rodo kad ash dar vis vazhiuoju ir po truputi meta greity,
kai uzhsidege zhalias shviesoforo signalas po minutes kitos AIFONO
NAVIGACIJA rode kad ash dar vis vazhiuoju 26km/h greichiu...

:))))))))))))))))))))))))))))) LENKIU GALVA PRIESH AIFONO INZHINIERIUS KURIE
YDEJO MIKRUSHKE ANT KURIOS PARASHYTA GPS ir TAIP PAT LENKIU GALVA PRIESH
EPLO MARKETINGISTUS KURIE VISUS YTIKINO KAD TAI ISHTIESU YRA PILNAI
FUNKCIONUOJANTIS GPS! :)

P.S. zhinot kodel niekas stipriai nesiskundzhia del ifono navigacijos, tam
yra tik dvi priezhastys

1. ant iFono yra grauzhtuko logotipas kuri pamachius kai kuriems iPacientams
ishsijungia blaivaus mastymo ir situacijos vertinimo rezhimas;
2. tie kas rimtai ishbande Aifono navigacija, dabar ilsisi amzhina atilsy
labanoro girios pelkese nors jiems atrode kad jie vazhineja po Vilniaus
centra...

FX