Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-03-20 16:03:13
o tai kiek dabar jie kainuoja? siaip radau http://www.apple.com/iphone/buy/
tai ten kaina nuo 199$. Pamenu kai savo pirkau buvo 300 $. Ir kai pradejo
pardavineti, tai jis buvo skirtas jav rinkai, bet kazkodel sio "sudino"
telefono visiems taip reikejo, kad buvo sugalvota, kaip ji atsirist nuo at&t
tiek programiskai, tiek irangos modifikavimo pagalba, tiek isoriniu
irenginiu. Ir po to pradeda rastis ivairiu zmoniu, kuriems tai to nera, tai
anas netinka. Man tai kazkaip visiskai pofic turiu apie du metus apple
telefona ir kazkaip man jis visai nieko. Galiu juo paskambinti, sms
parasyti, esant reikalui pasta pasitikrinti, internete panarsyti, zaidimus
pazaisti, muzikos paklausyti ir tt. Tiesa gaila, kad jis nekomunikuoja su
kitais priedais, kaip pavyzdziui nike priedas skirtas ipodui. O visa kita
kazkaip tenkina. Patogus ir paprastas valdymas.
"FX" <kanka@news.lt> para naujien
praneime:gq06m7$t66$1@trimpas.omnitel.net...