Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: FX
Data: 2009-03-19 10:46:44
O! Tai apple'as pats gamina monitorius iPhonams ir tokie monitoriai kitiems
gamintojams neprieinami ir visi kiti tik bando vytis ir kurti?
:))))))))))))))))))))))))))))) Blt qrva juokiuosi iki asharu... koks nors
kinietis atkepe ta monitoriu ir tiek, kiti gamintojai galvoja dar ir apie
tai kad su telefonu nereiktu pastoviai neshiotis pakrovejo ir jo nereiktu
naudoti kas valanda...

Chia kaip Ron Dennisas pakomentavo Bugatti Veyrona kai anie paskelbe kad
atpiso ju gaminta McLaren F1... Ron Denisas aishkiai pasake galima padaryti
sunku nerangu prishpichinta visokiu shudu ir navarotu automobily kuris
vazhiuoja tik tiesiai bet y posukius ishvis nesugeba vazhiuoti. Tai vat
iPhone'as yra kaip Bugatti Veyron didelis sunkus su daxuje navarotu brangus
zhaislas bet y posukius nixuje nevazhiuoja...

FX