Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: Techno
Data: 2009-03-19 21:01:02
Ivairiu rasliavu prisiskaitau kasdien. Ir ka ?
Kur nors epidemija - tai man dabar list i statine dezinfekuotis ?
Kazkur karas - tai man begt nepersaunama liemene isigyt ?
Kai paskaitysiu per ta pati googla ar kur nors kitur, kad kazkas realiai
nukentejo nuo to - imsiuos priemoniu.
O kol kas nezadu buti paranojiku.
P.S. Tu savo telefone superslapta info nesiojiesi, kad taip stresuoji del
GALIMU isilauzimu ? :)