Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: Techno
Data: 2009-03-19 19:59:28
Toks vaizdas, kad nekurie cia esantys mano, kad zmones besinaudojantys BT
vaiksto ir pairina irenginius viena po kito, ir demonstratyviai visiems
rodo - va as pairinu, hakinkit many dabar ?
Tikiu, kad galima makliu prikrest su kai kuriais irenginiais, kur fiksuotas
kodas - ausines, printeriai...
Nors kazkada bandytai berods paciai pirmajai Sony Ericcson BT ausinei, kad
pakeisti irengini - turejai reset ant jos spaust. Kitaip ji prisikabinusi
prie paskutinio supairinto irenginio ir nedraugauja su niekuo :)