Tema: Re: iPhone minusai
Autorius: efka
Data: 2009-03-19 12:00:39
Dainiushas wrote:
> ne, nu susiparinau ir galvoju ka netaip dariau. Nes negaude net ishejus i kiema. Ijungus intereta, susigrabaliojo patalpoj per kelias sekundes.

Vistiek nifiga nesupratau..

Pas mane elementariausia nokia 6220c . Kaip zinia ji turi aGPS..

Nu ir kam tas internetas GPSui reikalingas? As ji isvis nafik atjunges
ir naudoju TIK GPS kai naviguot reikia.. Nu ir veikia belekur ir
belekaip gerai. Aisku viskas nuo mapu priklauso.

Interneto panaudojima matau tik tame, kad jei durna galva isvaziavus kur
toliau uzmirsai tos salies mapus parsipusti, tai gali padaryti tiesiai i
tel.. Bet durna tai ir baznycioj musa, ar ne?