Realiai tai nelabai kas į temą kažką pasakė... :) Ar gali kažkas pateikti statistiką kaip pagerėjo eismo saugumas Vilniuje po: 1) greičio sumažinimo nuo 60 km/h iki 50 km/h 2) reikalavimo važinėti dieną su įjungtomis šviesomis 3) greičio matuoklių pastatymo 4) pėsčiųjų perėjų paaukštinimo 5) raudono asfalto patiesimo 6) nežymėtų policijos automobilių naudojimo 7) t. t. Vakar beje mačiau atvejį kai prieš paaukštintą perėją 1-oje juostuoje sustojo troleibusas praleisti žmonių, o 2-oje juostoje vos neužkabinęs žmonių praskrido juodas bemvas net nepristabdęs ant ~70 km/h... Po to jis važiavo lėčiau už kitus nes matyt rankos drebėjo...? Kaip šiuo konkrečiu atveju eismo saugumui padėjo paaukštinta perėja? Aš eismo saugumą kelčiau kitais būdais: 1) dėčiau didesnes pastangas mokant naujus vairuotojus 2) daryčiau griežtesnius vairavimo egzaminus 3) egzaminus reikėtų perlaikyti kas tarkim 5 metus 4) neišduočiau 30-50% žmonių išvis vairuotojo pažymėjimo 5) sulyginčiau bausmes už tyčinę žmogžudystę ir netyčinę avarijoje 6) girtuokliams/narkomanams atiminėčiau teises visam gyvenimui 7) t. t.