Tau ką per TV pasako tiki 100%? Aš linkęs dar mąstyti kam tai naudinga, ar tai logiška ir t. t. :) Pvz. kai prasidėjo ta visa violetinė-pedofilinė istorija pirmą vakarą žmonai pasakiau, kad visa tai debilavoto vyro kerštas ex bobai... :) > ar tu linkes tiket, kad eu komisija yra papirkta naftininku Šiuo konkrečiu atveju nemanau... Pats puikiai žinai, kad valdininkams/politikams/mokslininkams reikia imituoti, kad jie kažką daro - statistika pritempiama, į kažkokius "nenaudingus" faktus "pamirštama" atkreipti dėmesį... Bet šiaip EU lobizmo tikrai pakanka: Plazmos... Kaitrinės lemputės... Lietuvos ūkininkų ankstyvas išsiuntimas pensijon... On 2015.09.08 10:19, Zhegonskas wrote: > na pilkos masinos prieblandoje be sviesu tikrai matosi ne kaip. to > "akinimo" buna ten kokia 15 min. > > nu bet jei eu turi direktyvas, kad patariama vazinet su ijungtais, tai > as linkes tiket, kad tyrimai buvo padaryti rimtesni, nei vieno > puszhlibio erelio "mane akina!". > > ar tu linkes tiket, kad eu komisija yra papirkta naftininku ir > morodieriu renkanciu nupistu vaikuciu kunus asociacijos? :) > > On 2015-09-08 10:03, CodeC wrote: >> px tie procentai. naudociau nors ir +50% butu jei tik is tikro prisidetu >> prie saugumo kelyje, deja yra atvirksciai. >> >> On 09/08/2015 10:00 AM, Zhegonskas wrote: >>> manau, kad nedideja arba dideja juokingai. >>> >>> pirma paieska internete - >>> >>> The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) reports that >>> extra fuel consumed with the use of DRLs is “a fraction of a mile per >>> gallon,” while the Insurance Institute for Highway Safety cites a range >>> of $3 to more than $40 per year in extra fuel cost (a consolidation of >>> costs reported by GM and Transport Canada). The Institute for Road >>> Safety Research of Netherlands (SWOV) reports 0.9 percent additional >>> fuel use for DRLs based on European programs that have been in effect >>> for several years. A Swedish study completed in 2002 estimated a fuel >>> economy penalty range of 0.5 to 1.5 percent for various approaches among >>> member nations of the European Union in implementing DRL programs. A >>> recent study in Switzerland under “real world” Swiss driving conditions >>> in European design gasoline passenger cars indicated about 0.8 percent >>> fuel use when adjusting reported results to DRL use conditions. >>> >>> tai 8% biski jau "actas ir skalunai" >>> >>> >>> On 2015-09-08 09:47, vaidas100 wrote: >>>> Dėl 8% - ne pats skaičiavau - gal kažkiek padramatizuotas skaičius. >>>> Turi kitokius skaičiavimus? >>>> Ar galvoji, kad kuro sąnaudos nedidėja? >>>> >>>> Dėl avaringumo remiuosi TIK savo patirtimi - mane apakina. >>>> >>>> >>>> >>>> On 2015.09.08 09:30, Zhegonskas wrote: >>>>> tu realiai tiki tuo, ka rasai? >>>>> >>>>> On 2015-09-08 09:19, vaidas100 wrote: >>>>>> Argumentai kodėl reikia panaikinti važinėjimą dieną su šviesomis: >>>>>> >>>>>> 1. Ekologija: >>>>>> Daugiau kuro valgo automobilis >>>>>> (~8% su kaitrinėmis lemputėmis) >>>>>> >>>>>> 2. Didesnis avaringumas: >>>>>> Apakinami vairuotojai. >>>>>> Nežinau kaip kitiems, >>>>>> bet bent jau man tai tikrai prieblandoje trukdo žibintų >>>>>> šviesos... :/ >>>>>> Kai labiau tamsu kažkaip pavyksta nežiūrėti tiesiai į žibintus... >>>>> >>>> >>> >> >