žiū, kas antram neduotum teisių.....tai imam mane, tave - kažkuris turėtumėm vienas teises "padėt"? On 9/4/2015 3:11 PM, vaidas100 wrote: > Realiai tai nelabai kas į temą kažką pasakė... :) > > Ar gali kažkas pateikti statistiką kaip pagerėjo eismo saugumas Vilniuje > po: > 1) greičio sumažinimo nuo 60 km/h iki 50 km/h > 2) reikalavimo važinėti dieną su įjungtomis šviesomis > 3) greičio matuoklių pastatymo > 4) pėsčiųjų perėjų paaukštinimo > 5) raudono asfalto patiesimo > 6) nežymėtų policijos automobilių naudojimo > 7) t. t. > > Vakar beje mačiau atvejį kai prieš paaukštintą perėją 1-oje juostuoje > sustojo troleibusas praleisti žmonių, o 2-oje juostoje vos neužkabinęs > žmonių praskrido juodas bemvas net nepristabdęs ant ~70 km/h... > Po to jis važiavo lėčiau už kitus nes matyt rankos drebėjo...? > Kaip šiuo konkrečiu atveju eismo saugumui padėjo paaukštinta perėja? > > Aš eismo saugumą kelčiau kitais būdais: > 1) dėčiau didesnes pastangas mokant naujus vairuotojus > 2) daryčiau griežtesnius vairavimo egzaminus > 3) egzaminus reikėtų perlaikyti kas tarkim 5 metus > 4) neišduočiau 30-50% žmonių išvis vairuotojo pažymėjimo > 5) sulyginčiau bausmes už tyčinę žmogžudystę ir netyčinę avarijoje > 6) girtuokliams/narkomanams atiminėčiau teises visam gyvenimui > 7) t. t.