Tema: Re: Made in LT
Autorius: e-Kerepla
Data: 2011-03-09 19:01:55
Atsiprašau, bet Tamsta bybį su pirštu lyginate.
Pvz. puikiai žinom, jog Nokia yra suomių gamintojas, nepriklausomai ar Tamstos meškafonas made in finland, ar made in china, ar zanzibare jį surinko smulkūs dresuotų šimpandzių pirštukai...
Ar Tekila yra mexiconų šedevras, nežiūrint, kad ją gal sumiksavo lenkijoje, o išpilstė šančiuose...
O jei kažkoks lietuviškos kilmės Airijos gyventojas nuvogė comicsus iš danų ir juos parodė Lietuvos publikai, dar nereiškia, kad tai lietuviškas kurinys. ;]
Tai vadinama, net ne kaip, kad Jūs išsireiškėte "adaptacija", tai vadinama _plagiatu_.  ;]
No offence, jeigu ką.