Tema: Re: SKAITYK CIA
Autorius: e-Kerepla
Data: 2011-03-10 18:13:25
Toks "surinkinėjimo" procesas dažnai vyksta keliose gamyklose, kelių skirtingų gamintojų ir keliose skirtingose valstybėse. Ar kalbam apie televizorius, ar šaldytuvus, ar suvirinimo aparatus. Įvairių funkcinių blokų bei modulių gamyba išdiferencijuojama dėl kaštų taupymo. O kad galutinis ko nors surinkimas ir lipduko/etiketės užklijavimas įvyko Kinijoje ar Lenkijoje, visai nereiškia, kad prietaisas kinietiškas ar lenkiškas.

Tu geriau man atsakyk, kodėl durnais klausimais toliau demonstruoji savo intelektą ir užsidirbinėji idioto reputaciją?

Ar čia tiesiog vis dar lieji nuosklaudas, kad niekam Tamstos ypostinti "bajeriai" nepasirodė juokingi?