Tema: Re: SKAITYK CIA
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-10 14:53:50
na, kad man komiksai kaip tik ir panashesni i knygas, o ne plytas ar coca
cola.

Dar karta - parashei kontroversishka subjecta, ash papaishiau gausiai
nenusisekusiai ironishka atsaka, vietoj to, kad atrashyt 'lol' , eik shikt
ir pan, tu pradejai kabintis i atlaapus ir kitus vadint idiotais, balvonais,
debilais ir pan...