Tema: Re: SKAITYK CIA
Autorius: PxYra
Data: 2011-03-10 14:48:22
kad ne apie knyga kalbam (jos atveju jin vistiek lieka spausdinta/maketuota/redaguota ne autoriaus salyje o toje kur jin parduodama) tu vel krypsti i autorystes teises, darbo kas daugiausia ideda kad ta knyga pamatytum lietuvoje ? o gal nx tos LEIDYKLOS :)))
o surinkimas ar tik ne viena sudetine gamybos proceso dalis ? m?
gali neatsakinet nes matau tu netikros zoles persirukes :D ir su logika nesusikalbi