On 2011.11.21 10:44, ManXP wrote: > Dabar neatsivertes istatymu pries akis, bet IMHO ir automobiliams turetu but > taikomos tokios pacios salygos kaip ir kitiems nekokybiskiems daiktams. T.y. > jei nusiperki telefona kuris sugenda, gali reikalaut grazint $$$. Tas pats > turetu but ir sitoj vietoj - sakyk, kad pasiimtu atgal ir atiduotu sumoketus > pinigus. Nes cia gedimas kaip ir esminis (ne tai, kad nusilupo emblema nuo > kapoto). Jei taip turint laiko pritempt iki teismo, kuris suformuotu > praktika (nors gal jau yra?), tai nuo tada visi like dileriai irgi pradetu > "teisingai" dirbt... Taip, gražinti galima ir praktika yra - būtent su automobiliu, čia jau kelis kartus buvo postinta nutartis. Žinoma, kadangi prekė brangi ir sudėtinga, tai čia gedimas turi būti esminis - toje byloje pagrindinis įrodinėjimo dalykas ir buvo esminis ar ne. Iš to, kad gedimas pastoviai kartojasi ir negali normaliai naudotis - čia irgi būtų galima laikyti eminiu, nors dar reikia sužinoti kas per gedimas.