Tema: Re: Automobilio garantinis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-22 12:48:42
Jo, tik ten esminis skirtumas, kad savinininkas ir vairuotojas as pats
buvau - todel labai pikts buvau ir savus pinigus buciau turejes moketi.
"VNO" wrote in message news:jafr76$cl5$1@trimpas.omnitel.net...
jo, tiksliai tu gi turejai kakokia ten istorija :)
VNO
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message
news:jadomt$2df$1@trimpas.omnitel.net...
> Bent jau man pries pora metu kai reikejo panasias problemas spresti su
> vieniu dyleriu, labai padejo rastas i motinine firma. Mandagiai,
> konkreciai,
> be jokiu "geltonsnukes bezdziones, kur mano babkes". Ir ka - suveike!!!
>
> O rasta siuo atveju labai paprasta - priduodame masina remontui, pries tai
> pridaveme n kartu del to paties. Jei dar karta reiks pridavineti, galime
> ir
> neatsiimti.
>
> "VNO" wrote in message news:jado0e$1di$1@trimpas.omnitel.net...
>
> cia manau reikai is karto du laiskus rasyti - dileriui rastu ir
> gamintojui.
> abu per advokatu kontora.
>
>
>
> VNO
> "Snoopy" <snoopynemegstaspamo@freemail.lt> wrote in message
> news:jadjfh$oup$1@trimpas.omnitel.net...
>> On 2011.11.21 10:27, Night wrote:
>>> Masina 2 metu / ~37 000 km. Garantija 3 m / 100 000 km. Yra gedimas,
>>> kurio oficialus dileris niekaip
>>> nesutvarko. Po "remonto" masina gerai vaziuioja savaite / ~500 km, po to
>>> atsiranda vel tie patys
>>> simptomai. Masina palikta servise jau 6 karta del tos pacios
>>> priezasties.
>>> Ar turiu teise prasyti pakaitinio
>>> automobilio ir is viso - kaip elgtis? Servisas grieztai atsisako duoti
>>> pakaitini, nes atsieit nenumatyta
>>> garantijos salygose. Bet mano galva, garantinis remontas turi buti
>>> atliktas per "protonga temina". 6 kartas
>>> servise del to paties ir vis dar priezastis neaiski - neskamba kaip
>>> protingas terimnas... Kaskart atsiimant
>>> masina buna patarimas - "bandykit, gal bus gerai". Uzsiknisau bandyti...
>>>
>>
>> Pakaitines negausi, nebent tai numatyta kokioje nors spec sutartyje.
>>
>> Patarimas toks: rasyti oficialu popierini skunda dileriui. Tada tiketina,
>> kad
>> jis papuls kokiam nors asmeniui, atsakingam uz kokybe, ir jis gales
>> prispausti
>> zemesnio rango zmones ir issiaiskinti problema iki galo. Pasitaiko, kad
>> tokios
>> problemos kyla del elementaraus nesusikalbejimo tarp mechaniko/garantinio
>> zmogaus/detaliu sandelio ir t.t.
>