cia manau reikai is karto du laiskus rasyti - dileriui rastu ir gamintojui. abu per advokatu kontora. VNO "Snoopy" <snoopynemegstaspamo@freemail.lt> wrote in message news:jadjfh$oup$1@trimpas.omnitel.net... > On 2011.11.21 10:27, Night wrote: >> Masina 2 metu / ~37 000 km. Garantija 3 m / 100 000 km. Yra gedimas, kurio oficialus dileris niekaip >> nesutvarko. Po "remonto" masina gerai vaziuioja savaite / ~500 km, po to atsiranda vel tie patys >> simptomai. Masina palikta servise jau 6 karta del tos pacios priezasties. Ar turiu teise prasyti pakaitinio >> automobilio ir is viso - kaip elgtis? Servisas grieztai atsisako duoti pakaitini, nes atsieit nenumatyta >> garantijos salygose. Bet mano galva, garantinis remontas turi buti atliktas per "protonga temina". 6 kartas >> servise del to paties ir vis dar priezastis neaiski - neskamba kaip protingas terimnas... Kaskart atsiimant >> masina buna patarimas - "bandykit, gal bus gerai". Uzsiknisau bandyti... >> > > Pakaitines negausi, nebent tai numatyta kokioje nors spec sutartyje. > > Patarimas toks: rasyti oficialu popierini skunda dileriui. Tada tiketina, kad > jis papuls kokiam nors asmeniui, atsakingam uz kokybe, ir jis gales prispausti > zemesnio rango zmones ir issiaiskinti problema iki galo. Pasitaiko, kad tokios > problemos kyla del elementaraus nesusikalbejimo tarp mechaniko/garantinio > zmogaus/detaliu sandelio ir t.t.