On 2011.11.21 10:27, Night wrote: > Masina 2 metu / ~37 000 km. Garantija 3 m / 100 000 km. Yra gedimas, kurio oficialus dileris niekaip > nesutvarko. Po "remonto" masina gerai vaziuioja savaite / ~500 km, po to atsiranda vel tie patys > simptomai. Masina palikta servise jau 6 karta del tos pacios priezasties. Ar turiu teise prasyti pakaitinio > automobilio ir is viso - kaip elgtis? Servisas grieztai atsisako duoti pakaitini, nes atsieit nenumatyta > garantijos salygose. Bet mano galva, garantinis remontas turi buti atliktas per "protonga temina". 6 kartas > servise del to paties ir vis dar priezastis neaiski - neskamba kaip protingas terimnas... Kaskart atsiimant > masina buna patarimas - "bandykit, gal bus gerai". Uzsiknisau bandyti... > Pakaitines negausi, nebent tai numatyta kokioje nors spec sutartyje. Patarimas toks: rasyti oficialu popierini skunda dileriui. Tada tiketina, kad jis papuls kokiam nors asmeniui, atsakingam uz kokybe, ir jis gales prispausti zemesnio rango zmones ir issiaiskinti problema iki galo. Pasitaiko, kad tokios problemos kyla del elementaraus nesusikalbejimo tarp mechaniko/garantinio zmogaus/detaliu sandelio ir t.t.